Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kukaan mies enää huolia minut? Ruman ihmisen avautuminen

Vierailija
19.04.2016 |

Teininä kelpasin sentään seksiin vanhemmille miehille, nyt en sitäkään. Olen kohta 30v, täysin rinnaton, lapseton ja näytän kuulemma enemmän mieheltä kuin naiselta.

Olen 165cm/65kg ja tiimalasivartalo muuten paitsi rinnat kokoa A.

Hiukset pitkät puoleen selkään ja ruskeat. Viimeksi kun kävin treffeillä niin mies voivotteli että on siinä hyvä tyttö mennyt pilalle kun ei ole tajunnut hiuksia värjätä. Tinderissäkin kaikki tuntuvat olevan kiinnostuneita vain blondeista.

Leukani on omituinen ja silmät pienet, olen vähän samanlainen kuin Serranon perheessä Africalla

http://static.iltalehti.fi/teevee/serraSP_503_tv.jpg

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tiimalasi, vaan päärynä.

Vierailija
2/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Serrano-esimerkki on hyvännäköinen nainen. En oikein saanut kiinni siitä, mitä yritit sillä sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kuvauksesi perusteella olet ihan näpsäkän näköinen (Africa oli nätti!!)

b) kävit viimeksi törpön kanssa treffeillä

-M

Vierailija
4/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
5/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäät aivan vääriin miehiin. Olet varmasti oikeasti suloinen.

Vierailija
6/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei huoli sinua, koska olet lorttoillut.

Vierailija
7/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hyvin harvinaista nähdä varsinaisesti rumaa naista. Et ole edes lihava. Ymmärrä toki ettet ehkä ole se seksipommi josta miehet kilpailisivat. Ei se kuitenkaan tarkoita ettet kelpaisi.

Vierailija
8/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miten paljon odotat mieheltä. Jos kuka vaan kelpaa niin varmasti löytyy ottajia.

Vierailija
9/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, hyvin harvinaista nähdä varsinaisesti rumaa naista. Et ole edes lihava. Ymmärrä toki ettet ehkä ole se seksipommi josta miehet kilpailisivat. Ei se kuitenkaan tarkoita ettet kelpaisi.

Se seksipommius on suurimmalta osin korvien välistä ja pukeutumisesta kiinni. Vaikka olisi minkälainen catwalk vartalo niin jos käyttäytyy ja pukeutuu kuin harmaavarpunen niin on harmaavarpunen. "Taviskin" voi olla seksipommi kun päättää olla eikä siinä vartalomallit tunnu missään. Kyllä te perhana osaatte näyttää vietävän hyviltä niin monella eri tavalla ja tyylillä.

t. mies

Vierailija
10/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä,olet itse turhan itsekriittinen ja liian paljon roikut siinä ajatuksessa, että kelpaatko jollekin miehelle. Sinun ei tarvitse oikeesti kelvata loppupeleissä kuin yhdelle hyvälle miehelle...sellaiselle siis sille, joka myös,kelpaa sinulle.

Teillä löytyy yhteinen sävel ja yhteinen kunnioitus.

Ensin olisi sinun hyvä itse hyväksyä itsesi. Olet hyvä juuri sellaisenaan. Opettele itse arvostamaan itseäsi....sitten ne muutkin siinä sivussa tulee.

Toki voi löydä niinkin päin, että löytyy se hyvä mies, joka kunnioittaa sinua ja arvostaa sinua ja opettaa sitä sinullekin.

Panostaisin sinuna ensin siihen, että haet oman hyväksyntäsi. Olet itsellesi salliva ja ymmärtävä.

Ajattele jonkin aikaa jotain ihan muuta kuin satunnaisten miesten miellyttämistä...makuja on meinaan niin monta kuin ukkoja on. Et voi joka jätkän maun mukaan hyppiä. Vai kuinka?

mistä sinä pidät? Tee sellaisia asioita.

Vierailija
11/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Minusta jotkut naiset eivät näe omaa kauneuttaan tai sitten ne hakee vain huomiota väittämällä itseään rumaksi.

Vierailija
12/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pilaa oikeasti rumien ja kelpaamattomien naisten "maineen". Itse olisin voinut tehdä aloituksen samasta aiheesta mutta olen oikeasti niin ruma ettei kukaan vanhempikaan mies ole kelpuuttanut edes sänkyyn, ei edes kun olin 18-25v.

Ap on hyvä ja lopettaa ruikutuksen, et ole niin ruma kuin luulet ja ottajia löytyy varmasti jatkossakin.

Vierailija
13/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=alexandra+jim%C3%A9nez&espv=2&biw=1637&…

Olisinpa minäkin yhtä kaunis ja ilkikurisen näköinen kuin tuo Alexandra Jimenez!

Vierailija
14/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se seksipommius on suurimmalta osin korvien välistä ja pukeutumisesta kiinni. Vaikka olisi minkälainen catwalk vartalo niin jos käyttäytyy ja pukeutuu kuin harmaavarpunen niin on harmaavarpunen. "Taviskin" voi olla seksipommi kun päättää olla eikä siinä vartalomallit tunnu missään. Kyllä te perhana osaatte näyttää vietävän hyviltä niin monella eri tavalla ja tyylillä.

t. mies

:-) Olet kiva, tykkään susta. Jatkoon tällainen heppu!

Vierailija
15/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Monikin.

Vierailija
16/16 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa veneessä oleva nainen. En halua kelvata seksiin. Miehille kelpaa kuka vaan seksiin. En halua sitä. En nauti seksistä jos se on pelkkää seksiä. Haluan romantiikkaa ja ihastusta ja perhosia vatsasssa ja rakastaa.

Minulle on käynyt niin kamala asia, että koska en ole kaunis mutta olen aika kiltti ja hyväuskoinen niin miehet ovat huijanneet minut sänkyyn. Mies on siis esittänyt että on kiinnistunut mutta oikeaa kiinnostusta ei ole ollut. Tajusin sen vasta jälkeen päin, että koko juttu oli yksipuolista ja minun ihastumista käytettiin hyväksi. En ole tavoitellut mitään komeita alfauroksia. Miehet joihin olen ihastunut ovat olleet melko rumia. Esimerkiksi ylipainoa, huonot hampaat ja töissä hanttihommissa, ei omaisuutta jne. Muuten ihan kunnollisia ja olen ihastunut luonteeseen aina. Harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Kroppa on ok jopa keskivertoa parempi kuin muilla ikäisilläni (25-30). En todellakaan tavoittele mitään hunks-miestä jolle kelpaa vain barbinukke. Minua ei edes kiinnosta sellainen mies.

Minulla ongelma on kasvot :( olen miettinyt menemistä kauneusleikkaukseen. En vain tiedä riittääkö se. Minulle on laitettu huuliin täytettä mutta ankkaefektihän siitä valitettavasti tuli. Näytän yhtä rumalta, ei se kylläkään huonommaksi tehnyt huulia mutta ei myöskään paremmaksi. Olen kokeillut eri hiustyylejä, meikkityylejä ja ostanut nättejä vaatteita. Pukeudun hameisiin ja mekkoihin mutta näytän vaan typerältä. Tulee mieleen sanonta "rumat ne vaatteilla koreilee". Pätee minuun täysin! Lisäksi olen alkanut vanheta huomattavasti kasvoista ja en ole löytänyt vielä aikuista tyyliä. Minulla on ollut yksi parisuhde nuorempana ja sekin mies petti minua.

Kaipaan niin paljon että joku halaa ja silittää. On minusta kyllä ollut huomattavasti vanhemmat miehet kiinnostuneita. En vaan ole itse tuntenut vetoa. Harmi kyllä. Ihastun vain oman ikäisiini ja hieman vanhempiin.

Ainakin minulla on lemmikki kissa joka nukkuu vieressä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme