Miksi miesten elämä on niin helppoa
Miesten ei tarvi jäädä kotiin esim. kun naisella mahakivut kuukautisista, voi vaan aina vaan saapastella töihin, miehelle makaetaan aina enemmän palkkaa, jos mies pyytää mies saa, mutta naiselle sanotaan, että nyt ei ole määrärahoja ja yllättäen miehen kohdilla niitä onkin.
Mies voi lähteä aamuisin ajattelematta sen enempää ruokia jotka odottavatkin valmiina kotiin tullessa, samoin ei tarvitse.miettiä että tänään en ehdikään lenkille, kun pitää imuroida, riittää kun vähä imuril sutasee,
miten voisin naisena muuttaa elämän miehen laiseksi. Kipuja en saa pois, mutta ottaisin mieluusti palkan korotuksen ja ruoat tekisi joku muu joskus. Lähtisin myöskin mielelläni ex tempore mökkireissulle tyttöjen kaa, ja jättäisin vastaamatta viesteihin, kun en huomannut.
Kommentit (14)
Olen mies eikä mulla ole mitään noista "etuuksista" joita mainitsit. Toisekseen ei ole mitään sääntöä millainen naisen tai miehen pitää olla. Joten voit ihan hyvin tehdä nuo samat jutut vaikka olisitkin nainen. Ne ns. säännöt/sukupuoliroolit on luonut yhteiskunta, eikä ole rikos jos ei niitä noudata. Eli eikun palkankorotusta pyytämään! En itsekään tee paljoakaan niitä niin kutsuttuja miesten hommia eikä kiinnosta mitä muut miehet tai naiset ovat siitä mieltä :)
Meillä alko viikko sitten "ruokakoulutus". Sovittiin etten enää kokkaa, enkä huolehdi kaupassakäyntiä listoineen. Viikonloppuna syötiin keitettyjä perunoita ja valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. Töissä saan onneksi hyvän lounaan niin menee mukavammin.
Noh ota musta mallia. Olen työtön mies sossunpalkoilla, sitä ei ole teiltä naisilta rajoitettu pois, voit ihan vapaasti pudota sinne itsekin. Lisäksi olen sinkku erakko, ei yhtään ystävää, sekin onnistuu sulta hyvin jos niin haluat. Katsotaan sitten kun olet nuo kohdat täyttänyt, niin opetan sitten miten pääset loppuun miehen ihanuuteen kiinni.
Kolmonen jatkaa, tämä on siis ihan hyvää koulutusta myös minulle. Ei aina tarvii olla niin justiinsa kaikki. Nutturaa löysätään.
Hassua, miksikähän mä olen aina se, joka kokkaa, käy kaupassa ja huolehtii lasten harrastukset?
Olen ollut 8 vuotta työttömänä ja seksittömänä ja vanhempani eivät koskaan sanoneet minulle rakastavansa minua. Muuta kysyttävää?
Just joo. Kyllä on elämä yhtä juhlaa, saatana aamusta iltaan. On, on..
-mies
Olen syrjäytynyt, työtön, rahaton, naiseton, kärsin ahdistuskohtauksista. Haluaisitko elää elämääni, koska se on niin helppoa ja mahtavaa?
6, siksi koska sä otat ne hommat hoitaakses. Sanoppa että tästä eteenpäin et enää tee asioita x-y vaan saa mies vuorostaan. Sitten et oikeesti niitä enää tee. Et pakkaa lasten tarhajuttuja valmiiksi, et luettele listoja siitä mitä miehen pitäs muistaa vaan annat sen oppia ite muistaan, huolehtiin ja ottaan huomioon erilaisia arkisia asioita.
Siksi koska naisella on "hoitovietti"
Joka päivä lähes kaksi miestä tekee itsemurhan, heidänkin elämä on varmasti ollut helppoa. Eikö niin?
- opiskele lääkäriksi ja keskity tosissaan uraan
- mies pitää vanhempainvapaat
- älä tee ruokaa tai käy kaupassa jos et halua
- älä eristäydy kavereista parisuhteen alkaessa vaan vietä mökkireissuja
- tiivistettynä: älä itse tee omasta elämästäsi vaikeaa
Miehet sitä, naiset tätä, pälä pälä pälä.