Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan koskaan tehnyt onnistunutta valitusta Kelalle?

Vierailija
21.02.2006 |

Meinaan minä sain tietää vasta täältä vauvalehden keskusteluista, että kaksosperheen isä voi pitää vanhempainrahakauden 60 pvn jatko-osan yhtäaikaisesti äidin ollessa vanhempainrahalla. Tai siis meidän tapauksessa olisi voinut pitää, sillä me ei ehditty käyttää sitä hyväksi, koska ei tiedetty koko asiasta mitään. Niin näyttää käyneen muillekin. Soitin heti asiasta kuultuani paikallisen Kelan virkailijalle, joka myöskään ei tiennyt miten pykälät menevät ja joutui siis itsekin ottamaan siitä selvää, kun kuulemma niin harvoin kysytään. Nyt sitten isä saa 60 pv vanhempainrahaa ja minä en saa mitään, koska ei älytty hakea ajoissa. Voikohan tehdä valituksen kun ei virkailijatkaan mitään tiedä ja jos tietävät niin eivät sitten valista kuitenkaan tarpeeksi selvästi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpi, vaikka Kelalla tiskintakana istuva virkailija sanoikin, että minun on ihan turha asiasta valittaa. Kestää vaan pidempään, että saan uuden hakemuksen laittaa vireille.

Vierailija
2/2 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdallani virheen, josta aiheutui minulle ansionmenetystä... ilman että minä olisin todellakaan ns mokannut!

Mikään taho ei ensin ollut korvausvelvollinen, mutta loppupelissä, kun valitin niin kela korvasi!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla