Onko muita jotka eivät koskaan osallistu julkkishaukkumisketjuihin?
Minusta on raukkamaista itse kirjoitella anonyyminä haukkuen nimellä mainittua, olkoon kuin julkkis ja "pitäisi kestää koska on julkkis".
Kommentit (7)
Ei kiinnosta lukea julkkistenhaukkumisketjuja, koska en tunne henkilökohtaisesti enkä ole kiinnostunut heidän elämästään. Myönnän toki, että jos joku minun henkilökohtaisesti tuntemani henkilö olisi julkkis ja ensiluokkainen mulkvisti, niin saattaisinkin kommentoida jotain.
Minä, en nyt kuitenkaan mistään jaloudesta niinkään, ennemmin ei vain kiinnosta kukaan yksittäinen ihminen niin paljon, että alkaisin haukkua. Tai toisaalta, yhteen aikaan seurasin Tuksun elämää melko intensiivisesti, mutta en silti koskaan ole häntä haukkunut. Ehkä mä sit olen vaan niin saakelin hyvä tyyppi. :)
Minusta ei ole reilua haukkua julkkisia tai muitakaan ihmisiä. En ole osallistunut.
En osallistu. Poliitikot ovat ainoita, joita ääneen arvostelen. Huom. arvostelen, en Hauku heitäkään.
En hauku myöskään rikollisia, mutta saatan jeesustella heidän tekojaan.
Riippuu julkkiksesta. Jos esimerkiksi joku poliitikko haluaa jääräpäisesti esiintyä jonkun asian asiantuntijana vaikka ei tiedä asiasta muuta kuin pintapuolista tietoa niin voin kyllä vittuilla muutaman kerran. Silkka solvaaminen ja panettelu ja paskanheitto ei sinänsä kiinnosta vaan vittuilu kohdistuu asiaan.
Minä. Ei reiluudella niin väliä, ei vaan kiinnosta.