Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tullut poikaystäväni kanssa :(

Vierailija
18.04.2016 |

Ollaan nyt seurusteltu melkein kaksi vuotta ja kun tämän kirjoittaa alas, kuulostaa ihan hullulta miten olen sen kanssa vielä yhdessä. Rakastan vaan niin paljon, mutta seksi ei meillä kyllä suju niin hyvin kuin pitäisi. Eli:
Edellisen poikaystävän kanssa kesti ehkä pari kuukautta ennen kuin rentouduin ja aloin saamaan orgasmeja seksistä, Olimme yhdessä neljä vuotta, eikä seksielämämme ollut koskaan ongelma. Mies AINA piti huolen siitä, että myös minä nautin.
Nykyään uusi poikaystäväni lähinnä tuntuu ajattelevan itseään. Usein vain panee ja sit lähtee suihkuun. On ehkä muutaman kerran yrittänyt antaa suuseksiä ennen seksiä (ei koskaan jälkeen), mutta se on todella harvinaista ja jotenkaan en vain onnistu tulemaan siinä "kiireessä", kun tuntuu kokoajan että hän ei pidä nuolemisesta. Olen puhunut monta kertaa hänelle asiasta ja hän aina sanoo, että haluaa tottakai että minä tyydytyn, mutta silti teot on aivan erit.. Minä otan häneltä suihin kyllä joka kerta, usein todella pitkään. Yhdessä vaiheessa hän aina tuli suihinotosta, eli saattoi mennä kuukausi, että minä sain edes "yhdynnän".
Harrastamme seksiä ehkä kerran viikossa. Ennen halusin varmaan joka päivä, mutta koska en koskaan tyydyty seksistä, on omat haluni lakanneet ja en oikein jaksa enää puhua seksi ongelmista miehenkään kanssa. Tuntuu vain siltä, että olen menettänyt suuren osan itseäni: en saa nautintoa tai olla luova sängyssä. Halujen menettäminen harmittaa, en halua että elämäni on tälläistä. Rakastan kuitenkin miestäni aivan älyttömästi ja hän on kaikin puolin täydellinen, ainoa miinus tämä seksi. Olen miettinyt eroa, mutta tuntuu tyhmältä erota, kun kaikki muu toimii. Jotenkin toivon, että saisimme seksinkin toimimaan.. Eli nyt kyselen, mitä voin vielä sanoa/tehdä tilanteen muuttamiseksi. Paraneeko tämä koskaan?
Mitä voin vielä tehdä ja sanoa? Tästä on tullut nyt niin iso juttu itselleni, että jotenkin sekin, että jos mies yrittää tyydyttää, tuntuu vain teennäiseltä ja "pakkotyöltä" hänelle. Eli paljon on ongelmia myös omassa ajattelussani.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, että kun naistenlehdet alkoivat kirjoittaa "naisten orgasmista", alkoivat naiset vinkua siitä, miten eivät tule. Varmaan ovat niitä lahnoja, jotka eivät ole kuulleetkaan lantionpohjalihaksista...

Vierailija
22/22 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tykkää nuolla, niin voisit ehdottaa vaikka, että käyttää sormia tai hieroo klitorista peniksellä? Hyvältä sekin tuntuu ja myös näin miehen kannalta tuo peniksellä hierominen tuntuu hyvältä. Olen antanut satoja orgasmeja naiselleni kalulla kutitellen ja hänen mielestään se on kiihottavampaa kuin nuoleminen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän