Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko punastelu merkki kiinnostuksesta?

Vierailija
18.04.2016 |

Työkaverini punastelee aina, jos puhumme kahden kesken. Olen oikein tarkkaillut häntä, enkä ole huomannut hänellä vastaavaa piirrettä kun hän puhuu muiden työkavereidemme kanssa. Muutenkaan hän ei ole mitenkään ujo luonteeltaan.
Lisäksi hän on oikea tuuliviiri tunteidensa kanssa. Välillä hän vaikuttaa todella iloiselta minut nähdessään ja välillä hän taas vaikuttaa ärsyyntyneeltä. Ota siitä sitten selvää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. T. Punastelija.

2/3 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei punastelusta itsessään voi sanoa mitään. Itse punastelen todella herkästi, mm. ihmisten seurassa, joita arvostan, mutten tunne kovin hyvin, tai vaikka sellaisen, joka hieman pelottaa (esim. pomo joka vahtii työtäni silmä tarkkana). Tai jos joudun huomioin keskipisteeksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. T. Punastelija.

Punastelet siis kavereidesi kanssa esim. jostain telkkariohjelmista puhuessa vai punastelet tuntemattomien kanssa puhuessa? Vai aina ja kaikkien kanssa puhuessa?

Itse en muista olleeni punastelevaista sorttia lainkaan, mutta kun olin ihastunut yhteen työkaveriini, niin hänen seurassaan lehahdin niin punaiseksi että koin parhaimmaksi vältellä häntä..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän