Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseni kiireiseksi

Vierailija
18.04.2016 |

Kun tuntuu, että aina kun kysyy joltain jotain, niin on niin hirveä kiire. Minulla taas ei ole ikinä kiire. ehdin rauhassa hoitaa työt ja tehdä ajallaan tehtävät, en saa itseäni kiireiseksi edes vapaa- ajalla vaan jos joku kysyy johonkin ehdin kyllä. Lähden aina ajoissa kaikkiin paikkoihin , eikä koskaan tule kiire juosta bussiin esim.

Nyt tuntuu, että pitäisi olla kiireinen, että. joku ehtisi tehdä jotain kanssani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät av-palstailutunteja niin kauan, että lopulta kiire tulee itsekseen.

Vierailija
2/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen monesti miettinyt samaa. Olen ihan samanlainen. Minulla ei ole koskaan ollut työpaikkaa, jossa olisin kokenut itseni kovin kiireiseksi. Vapaa-ajalla en myöskään koe olevani kiireinen. Minulla on kaksi lasta, jotka myös harrastavat, mutta ehdin silti ihan hyvin tehdä ruokaa, pestä pyykkiä jne. Ja ehdimme kaikki ajoissa nukkumaan iltaisin. Samoin kuin ap olen myös ajoissa joka paikassa, yleensä jopa hieman etuajassa.

Olen aina kummastellut miten kaikilla muilla voi olla koko ajan niin jumalaton kiire!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi joka päivälle oma lukujärjestys. Monelta heräät mitä teet ja monelta pitää olla valmis. Kaikki tyhjät vapaa-aika kohdat voi täyttää erilaisilla harrastuksilla esim. pyöräile kaupungin toiseen päähän olevaan kauppaan jos et tahdo olla liian nopeasti takaisin tulee kiire, että ehdit tehdä kaikki muut listasi asiat.

Vierailija
4/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se kiire on laiskojen tai ajanhallintaa osaamattomien ihmisten tekosyy. Niin kiire, ettei ehdi laittaa ruokaa, mutta ollaan kuitenkin kummasti perillä kaikista Netflixin sarjoista.

Vierailija
5/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä kiire on myös syy tehdä itsestään tärkeämpi. On jotenkin häpeällistä jos töissä ei ole kiirettä vaan itsensä pitää tehdä kiireiseksi. Jos ei ole kiirettä niin jokin asia on jäänyt tekemättä, tehty huonosti, työntekijä on laiska...

Suomalainen kärsimysnäytelmä. Kiire on ihmisten tekosyy ja kiire on itsensä ylös nostamista.

Vierailija
6/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä ihan pokkana sanoa seuraavaksi kun joku kysyy onko kiirettä töissä, että ei, ei minulla ole mihinkään kiire .Ehkä se on vain opittu tapa kysyä, että onko kiire tai paljon töitä , kun ei muutakaa osata kysyä töistä, mutta sinänsä ärsyttää kun se on kai sitten teko syy, jos ei halua nähdä, että on kiirettä töissä.

Vierailija
7/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti se kiire on laiskojen tai ajanhallintaa osaamattomien ihmisten tekosyy. Niin kiire, ettei ehdi laittaa ruokaa, mutta ollaan kuitenkin kummasti perillä kaikista Netflixin sarjoista.

Tämä on kyllä aivan totta. Yhdellä läheiselläni on kuulemma aina hirveä kiire ja järkyttävä univaje, aina väsyttää ja saa sinkoilla paikasta toiseen. Olen ihmetellyt erityisesti tuota univajetta, koska heillä on yksi lapsi, joka jo vauvaikäisestä on nukkunut yöt heräämättä. Kerran sitten oltiin mökillä saman aikaan heidän kanssaan. Tämä nainen katsoi Netflixiä kolmeen asti yöllä, joten eihän se ihme olekaan, jos väsyttää kun lapsi aamulla klo 7 herää. Luultavasti hänen ajanhallintansa on samaa tasoa siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi