Oudoin paikka mistä kadonnut tavara on löytynyt?
Tässä minun: pienenä koululaisena sain juuri ennen koulun alkua uuden penaalin. Sitä etsittiin sitten kissojen ja koirien kanssa koulunaloituspäivän aattona, ja lopulta se löytyi pakastimesta! Penaalissa oli lämpömittari kyljessä ja isäni oli halunnut kokeilla toimiiko se...
Kommentit (11)
Kihlasormus! Katosi pari viikkoa ennen häitä - löytyi hääkeksin sisältä (itseleivotut) onneksi jo maistelupäivänä eikä häissä.
Miehen autonavaimet hävisivät ja mies oli ihan hermoromahduksen partaalla (se auto on hänen tärkein maallinen omaisuutensa) Lopulta löytyivät miehen sukkalaatikosta legojen kera...
Autoni avain löytyi ikkunalaudalta ikkunan ulkopuolelta. Olin kyllä pessyt ikkunat aamulla, mutta autoa en ollut tarvinnut pariin päivään. Olin yksin kotona ja selvin päin. Kai olin ryhtynyt tekemään jotakin mielestäni tarpeellista ja keksinyt kesken kaiken jotakin muuta.
Roskis. Nykyään kun mulla on jokin tavara kadoksissa, osaan jo tsekata olenko ajatuksissani heittänyt sen roskiin. Sieltä ovat löytyneet mm. rintsikat ja meikkivoide. Asun yksin, joten ihan itse olen sinne viskannut...
Vierailija kirjoitti:
Oliko äijä kännissä?
Ei ollut, jostain syystä ei vaan muistanut asiaa ennen kuin monen tunnin jälkeen.
Puhelin hävisi kuin tuhka tuuleen. Ei löytynyt mistään, vaikka käänsin koko kämpän ympäri. Tiesin, että sen on pakko olla kotona, koska en ollut käynyt missään pariin päivään. Koitin soittaa puhelimeen, mutta oli tietenkin äänettömällä. Pitkään etsin, mutta lopulta oli pakko ostaa uusi puhelin. Parin kuukauden päästä mies huomasi, kuinka 1,5 vuotias sujautti jotain takan reunuksen alle. Tyhjennettiin tuhkat takasta ja irrotettiin tuhka-astia ja sieltä takan sisältä löytyi se puhelin, kaukosäädin, cd-levyjä, kyniä, pallo ja vielä jotain muutakin.
Työpuhelin (paksu vanha nokialainen). Eteisen pöydältä katosi yön aikana. Valeraskaana ollut koira oli piilottanut sen sänkyynsä pehmusteiden alle.
Etsin kerran kotiavaimiani kuumeisesti, kunnes sitten yhtäkkiä huomasin, että olinkin sujauttanut ne epähuomiossa peräaukkooni.
Kun talossa asui dementikko, tavaroita löytyi mitä merkillisimmistä paikoista. Itse asiassa en edes tiedä, mistä hän itse löysi pyykkinarulta hakemansa ison märän maton, eikä kaikkia tavaroita ole löytynyt vieläkään.
Useampi tavara löytyi uunista, vaatekaapista lakanoitten välistä yhtä ja toista ja ruokatavaraa vanhan asuinrakennuksen vintiltä seinän ja katon välistä.
Pikkulusikat. Niitä ehti hävitä muistaakseni neljä, kunnes yllätin itseni heittämässä lusikkaa roskiin jugurttipikarin kanssa.
Oliko äijä kännissä?