pitääkö avioliitossa tyydyttää toisen seksuaaliset tarpeet?
Mitä jos nainen haluaa bdsm-seksiä ja miestä inhottaa koko touhu?
Kommentit (13)
Niin, tuollaisten ei kannata mennä naimisiin keskenään.
Ei siihen tarvitse suostua. Mutta ihan hyvä olisi että edes yrittää ymmärtää kumppaniaan siinä asiassa ja keskustella muutenkin kuin vaan hokemalla "vittu yök hyi ei ikinä jumalauta ällöttävää" tms.
Minä ainakin arvostan miehessä todella paljon että voin kertoa hänelle kaikki seksifantasiani riippumatta siitä haluaako/pystyykö hän niitä toteuttamaan.
Niin eli miksi sitten joku mies menee naimisiin naisen kanssa jonka kanssa haluaa lapsia? Kun sen jo tietää etukäteen, että esim lapsen saamisen jälkeen voi olla pitkä tauko ilman seksiä? Tai miksi seksimäärä on ainoa kriteeri kun mietitään avioliiton seksielämän tyydyttävyyttä?
Ja mitä jos bdsm-halut ovat tulleet ilmi vasta avioliiton aikana?
Minä taas ajattelen, että kenenkään ei tarvitse seksiä antaa määrällisesti tai laadullisesti enempää kuin mitä itse haluaa. Minä en haluaisi, että kumppanini harrastaisi seksiä minun vuokseni. ap
Ei ketään saa pakottaa minkäänlaiseen seksiin eikä avioliitossa taida olla mitään tyydytysvelvollisuutta.
Tuon takia minusta on hyvä seurustella riittävän pitkään ja oppia tuntemaan toinen myös seksuaalisesti ennen kuin sitoudutaan mihinkään.
Hehe, meillä oli juuri tuo tilanne, mies oli siihen saakka esittänyt pitävänsä noista hommista. Vaihtoehdot oli lopulta (kun minulla oli todella katkera ja huijattu olo ja elin 24/7 puutteessa kun seksi oli niin huonoa ja kaikkea muuta kuin mistä pidän)
a) erotaan
b) mies opettelee
c) hankin rakastajan jolle ulkoistan kinkyhommat
Mies opetteli ja se siitä. Nykyään pitää itsekin tuosta ihan hirveästi ja ei ongelmaa. Kyllä minä vaniljastakin pidän, mutta vain silloin kun on muutakin seksiä, muuten se alkaa inhottamaan ja en kiihotu millään.
Minusta on hyvä muistaa, että aikanaan oli käytössä sanapari 'hoitaa aviovelvollisuudet' ja kyllä siihen sisältyy myös viisautta. Seksi on avioliiton liima.
Jos ei etukäteen aikuisten oikeasti selvitä noinkin isoa asiaa kuin että millaisesta seksistä tykkää ja millaisesta ei niin ei pidä ihmetellä jos ne liitot menee reisille. Laput silmillä alttarille kuvitellen että kaikki lutviutuu? Hölmöjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei etukäteen aikuisten oikeasti selvitä noinkin isoa asiaa kuin että millaisesta seksistä tykkää ja millaisesta ei niin ei pidä ihmetellä jos ne liitot menee reisille. Laput silmillä alttarille kuvitellen että kaikki lutviutuu? Hölmöjä ihmisiä.
Sellaisia ihmisiä kutsutaan uskovaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ihmisiä kutsutaan uskovaisiksi.
Kyllä uskovaisetkin voivat etukäteen juttelemalla selvittää seksuaaliasioitakin.
Jos nainen ei anna, on antanut todennäköisesti jollekkin muulle tai vähintään haluisi antaa jollekkin muulle. Vaihtakaa eukkoa hyvät ihmiset.
Miksi tuollainen pari on pariutunut?