olen taiteilijan lapsi...eli kaverin mielestä kermaperse
Olen muusikon lapsi..isäni on akateeminen..en ole kasvanut,,vanhempieni kanssa, vaan isän äidin luona..olen siitä vihainen isälleni, mutta isää kiinnosti enemmän nuorena maailma, kuin lastenhoito..en ole saanut keskiluokkaista kasvatusta, vaikka kaikki ainekset siihen olisi ollut..emme olleet isän ja äidin kanssa tekemisissä juuri lapsuus aikanani..olemme vasta vanhemmiten isän kanssa tehneet kaikkea kivaa..olen ollut mukana eri festareiden suunnittelutiimeissä ja käyneet yhdessä rakkautta ja anarkiaa festareilla..isän kanssa voi jutella melkein kaikesta..käydä keikoilla ja kuunnella isän teorioita elämästä..mutta vanhempiani ei ollut saatavilla silloin, kun niitä olisin eniten kaivannut, tämän olen joutunut antamaan vanhemmilleni anteeksi
Kommentit (8)
En yleensä kirjoita isoilla kirjaimilla nimiäkään, koska en pidä niistä..tiedän, että ..ärsyttää ja on jo melko so last season, mutta olen tottunut kirjoittamaan niillä..
Vierailija kirjoitti:
Otat ilmeisesti taiteellisia vapauksia pisteiden suhteen. Yhden sijasta kaksi eikä välilyöntiä viimeisen pisteen jälkeen. Samoin isot kirjaimet puuttuvat pisteiden jälkeen. Taiteellinen vaikutus ei nyt toimi.
Päinvastoin. Taiteen yksi tarkoitus on herättää ihmiset näkemään muutakin, kuin pelkästään sovittuja/hyväksyttäviä asioita.
Taiteen tarkoitus on herättää keskustelua ja sinun kirjoituksesi todistaa tämän asian.
Et ole näköjään käydyt äidinkielentunneilla.
En pysty edes lukemaan noin huonosti kirjoitettua tekstiä.
T: Itsensä taiteella ja sen opetuksella elättävä
Siis miten otsikko liittyy tarinaasi? Ja mihin äitisi katosi?
Otat ilmeisesti taiteellisia vapauksia pisteiden suhteen. Yhden sijasta kaksi eikä välilyöntiä viimeisen pisteen jälkeen. Samoin isot kirjaimet puuttuvat pisteiden jälkeen. Taiteellinen vaikutus ei nyt toimi.