Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suututtaa, kun en voi lihoa kauniin tasaisesti !

Vierailija
17.04.2016 |

tästä syystä parikin liikakiloa on katastrofi.. en liho niin, että tissit kasvaa & peppu pyöristyy vaan minulla kasvaa ainostaan vatsa ! jopa silloin, kun painoin 80kg, minulla oli A-kuppi..

en siis näytä lihavalta, vaan raskaana olevalta !

olisi kiva ottaa rennosti, olla vahtimatta joka hemmetin suupalaa mutta.. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset olemme kuin ilmapallot. Kun meihin puhaltaa ilmaa, se alkaa näkyä jokaisella eri tavalla, toisille menee niihin pupun korviin ilma suht heti, toisilla pullahtaa sinne vasta viimeiseksi.

Vierailija
2/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika ! A-kuppi ja suht hoikka varsi..kilot tulevat ainoastaan vatsaan. Kärsin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama plus kaksoisleuka tulee kans ihan samantien. Mua on vieraammat onnitelleet useamman kerran odotuksesta, kuulemma sen näkee vatsan lisäksi leuasta ja poskista. Kiitti vaan v*tusti.

Vierailija
4/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuakin harmittaa. Toivoisin, että osa rintojen, reisien tai pömppövatsan rasvasta menisi kasvoihini, jotka ovat luisevat. Etenkin silmien alle kaipaisin rasvaa, ettei ohuen ihon läpi kuulla tummat silmänaluset.

Vierailija
5/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan että läski on rumaa, mutta minusta esim. 80kg painava ystäväni jolla on noin D-kuppi ei ole ruma ! 

hän sentään näyttää lihavalta..

mutta sellaiset lihavat, joilla ei ole tissejä eikä persettä taas ovat rumia. friikkejä. minä olen friikki :(

Ap

Vierailija
6/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen! Ja kun yrität laihduttaa niin ei kaikki vyötäröltä katoa. Mulla oli jo teininä pömppis vaikka olin bmi:n mukaan alipainoinen. Isot tissit tasapainottais hirveesti.

Vierailija
7/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ne kaikki. Tissit lihoo heti kun paino nousee. Samoin vatsa, takapuoli, reidet ja käsivarret.Naamakin. Ei olisi koskaan uskonut minusta nuorempana, että lihon näin paljon. :(  Olin kaikista siroin ja kaikista hoikin tyttö mitä meidänkin lähes tuhat oppilaisessa koulussamme oli. Nykyään 37v on tosi vaikea laihduttaa. En ehdi/jaksa käydä salilla 2-3 krt viikossa mitä se vaatisi.

Teillä muilla on vielä toivoa hoikkuudesta jos vain vatsa lihoo. Sehän kertoo vain vääristä elintavoista ja vääräntyyppisestä ruokavaliosta. Aterioiden koko pitäisi pitää myös pienenä. Monta kertaa päivässä, vähän ja terveellisesti. Tarpeeksi proteiinia, mutta ei liikaa, sekin lihottaa. 

Vierailija
8/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole  edes varma vartalotyypistäni, sillä olen liian rinnaton omenaksi ja liian harteikas päärynäksi..!

Ap

Vierailija
9/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole  edes varma vartalotyypistäni, sillä olen liian rinnaton omenaksi ja liian harteikas päärynäksi..!

Ap

Me ollaan varmaan kaksosia :D

Terkuin hartioista ladon oven levyinen, minitissinen paksureisi...

Vierailija
10/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä lihoin 15 kg niin äitini kysyi tyttäreltäni, että olenko mä ottanut silikonit. :D Toinen juttu on, että tälläinen babyface lihoo myös kasvoista ja kun monia ikäisiäni laihtuminen vanhentaa, niin mun kasvot ovat hoikkana paremmat.

Vierailija
11/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hassua, että osa tosiaan lihoo mahasta. Voi olla isot rinnatkin, mutta peffa pieni ja jalat laihat.

Kait siihen jotain voi keksiä. Joku treenaus joka polttaa rasvaa.

Itse ole pitkä ja romuluinen. Reittä ja takapuolta löytyy - maha on kasvanut ja se ärsyttää eniten. Näytän kuulemma normaalipainoisella, mutta ehkä ihmiset haluavat olla ystävällisiä.

Tämä maha kyllä ärsyttää eniten.

Vierailija
12/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhvhy kirjoitti:

Se on muuten hassua, että osa tosiaan lihoo mahasta. Voi olla isot rinnatkin, mutta peffa pieni ja jalat laihat.

Kait siihen jotain voi keksiä. Joku treenaus joka polttaa rasvaa.

Itse ole pitkä ja romuluinen. Reittä ja takapuolta löytyy - maha on kasvanut ja se ärsyttää eniten. Näytän kuulemma normaalipainoisella, mutta ehkä ihmiset haluavat olla ystävällisiä.

Tämä maha kyllä ärsyttää eniten.

Mä olen taas kapeaharteinen ja pieniluinen vaikka pitkä olenkin. Sali on tehnyt hartiat, reidet ja pakarat. Jos en urheile ja lihon, niin silloin ensisijaisesti kasvoista, rinnoista ja vatsasta. Sitten jos taas olen treenannut paljon ja lihon siihen päälle, niin reisistä tulee liian paksut.