Montako "parisuhdeiltaa" avioparilla pitäisi olla vuodessa?
Tarkoitan parisuhdeillalla sellaista iltaa, että molemmat ovat kotona ja tehdään jotain yhdessä lasten mentyä nukkumaan. Katsotaan vaikka telkkaria. Mikä olisi minimimäärä, mihin olisitte tyytyväisiä?
Kysyn, koska ukko ei ole tänä vuonna ollut taas yhtään iltaa kotona. Ja mietin tässä, että harmittaako se edes. No ei oikeastaan, aivan sama mulle. Parissakymmenessä vuodessa tottuu, ekat vuodet tuntui pahalta.
Kommentit (5)
No niin monta, että molemmat ovat tyytyväisiä. Oletko puhunut sille miehellesi asiasta? Tietääkö se, että sua harmittaa?
Meillä ehkä 350 iltaa vuodessa. Olen tyytyväinen siihen, muita ongelmia kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
No niin monta, että molemmat ovat tyytyväisiä. Oletko puhunut sille miehellesi asiasta? Tietääkö se, että sua harmittaa?
Ei minua enää harmita, että mies on menossa, siihen on niin tottunut näinä vuosina. Ja kun sen tietää, että jos se olisi kotona niin tuijottaisi telkkua mitään muuta havainnoimatta, ja minä taas en telkkaria juuri katso. Se kyllä vähän harmittaa, että olen tuon ukon ottanut, kun ei sen takia sitten ole mitään parisuhdetta tai seksiä. Kai se sen tietää, en osaa sanoa. Ap
No enpä tuollaista edes "parisuhdeillaksi" ajattele. Tavallista arkea. Eli lähes joka ilta. Ihan parisuhdeiltoja, niin että lapset yökyläilevät jossain (isovanhemmilla tms.) ja me käymme ulkona syömässä, elokuvissa, tai yövytään hotellissa, on parin kuukauden välein.
En kyllä itse suostuisi tuollaiseen "kämppis" järjestelyyn.
En osaa sanoa, mutta meillä ei ole ikinä ja se on liian vähän se. Istun itsekseni illat telkkarin ääressä. Mies menee nukuttamaan lasta noin klo 20-21 ja useimmiten nukahtaa lastenhuoneen ylimääräiseen sänkyyn. Toinen suosikkipaikkansa on olohuoneen sohva, jonne saattaa keskellä yötä siirtyä nukkumaan. Kiva elellä kolmekymppisen miehen kanssa, joka elää kuin eläkeläinen. Eipä muuten ole seksiäkään. Näin meillä.