Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut jälki-istunnossa? Miksi

Vierailija
16.04.2016 |

Otsikossa se tulikin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottelin vessan seinille hävyttömyyksiä

Vierailija
2/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus koko luokka. Joku teki jotain ja kun kukaan ei suostunut kertomaan syyllistä, kaikki oli jälki-istunnossa. En enää muista, mikä oli se teko, mutta se ei ollut mitään kovin suurta tai vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ainakin 5 kertaa 1. ja 2. luokalla kun juttelin vierustoverini kanssa luokassa, kun muut meni niin hitaasti. Jep, opettajamme, silloin eläkkeelle juuri jäävä nainen oli hiukan vanhoillinen.

N43

Vierailija
4/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 9. luokalla, kun riehuin ja häriiköin tunnilla. En muista enää tarkemmin, mistä oli kyse, jotain hysteeristä naureskelua jonkun kaverin kanssa, ja lopulta opelta paloi hermot. Ei mitään vakavaa, siis.

Vierailija
5/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yläasteella istuin jälkkärissä harva se viikko. Olin nenäkäs ja kusipäinen tapaus ja opettajille kiusallinen sikäli, että olin samaan aikaan 9,5 ka:n oppilas, vaikken ikinä muista yläasteella tehneeni läksyjä. Useimmiten istuin opettajille vittuilusta, myöhästelystä, järjestyssääntöjen rikkomisesta (tupakointi koulun pihalla yleensä) ja kerran siitä hyvästä, että soitettiin kaverin kanssa aamunavauksessa Hassisen Koneen Jeesus tulee.

*Kääkkä*

Vierailija
6/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun menimme koulun kielistudioon, koko luokka jäi jälkk-istuntoon. En minä siellä mölynnyt, mutta aina tarpeeksi moni muu. Opin vihaamaan kielistudiota, kun sieltä aina joutui jälki-istuntoon ilman omaa syytään.

Vierailija
7/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella myöhästelyn takia.

Vierailija
8/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuneista läksyistä yläasteella ainakin, opettajalla oli käytössä sellainen järjestely että tekemättömistä jutuista kertyi rasteja ja jos yritti peitellä ja jäi kiinni sai kaksi kerralla, kolmesta tuli  sitten jälki-istunto. Inhosin kyseistä opettajaa silloin kun minua opetti mutta kun olen tavannut myöhemmin niin oli erittäin mukava ihminen. Joko oma näkemykseni on muuttunut tai sitten hän on muuttunut eläkkeellä tai oli ihan roolissa opettaessaan tai sit kaikki noi mutta unohdin jo mitä aioin sanoa.

Vierailija
9/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista. Piti istua kaksi tuntia ja tuijottaa rastia liitutaululla.

Mun lapsi oli krooninen myöhästelijä ja tästä kotona väännetty eräskin keskustelu ja riitakin, muttei koskaan saanut jälki-istuntoa.

Vierailija
10/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella luokalla kerran. Juoksin käytävällä...

Vierailija
11/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monesti, varmaan lintsaamisista ja myöhästelyistä.

Vierailija
12/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista.

Vierailija
13/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Siihen aikaan piti syödä lautanen tyhjäksi, ja ruokaa ei edes otettu itse. Minulla useimmiten jäi ruokaa tai sitten en syönyt tarpeeksi nopeasti. Pystyi kyllä sanomaan, että vähän vaan, mutta sitten ne lätkäisi kastiketta ihan ylettömästi. En ikinä meinannut saada sitä kastiketta syödyksi....

Jep, jonkinlaiset traumat jäi kouluruokailusta.

Vierailija
14/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuneista läksyistä yläasteella ainakin, opettajalla oli käytössä sellainen järjestely että tekemättömistä jutuista kertyi rasteja ja jos yritti peitellä ja jäi kiinni sai kaksi kerralla, kolmesta tuli  sitten jälki-istunto. Inhosin kyseistä opettajaa silloin kun minua opetti mutta kun olen tavannut myöhemmin niin oli erittäin mukava ihminen. Joko oma näkemykseni on muuttunut tai sitten hän on muuttunut eläkkeellä tai oli ihan roolissa opettaessaan tai sit kaikki noi mutta unohdin jo mitä aioin sanoa.

Muistin jotain aiheeseen liittyvää sanottavaa mutta kun olin tässä jälki-istunnossa siellä oli "the usual suspects" paikalla lisäkseni ja meillä oli siellä oikeastaan aika hauskaa, pyöriteltiin sellasta limupulloa jossa oli vettä ja ihmeteltiin siihen syntyvää pyörrettä yhdessä, väännettiin kättä ja pelattiin korttia ja sit lopussa se istuntoa "valvova" opettaja tuli sanomaan että ok voitte mennä.

Vierailija
15/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella luokalla puhuttiin kaverin kanssa kummitusjuttuja ja yksi poika säntäsi itkien karkuun. Sehän sitten riitti ja muut oli tietysti ihan innoissaan.

Vierailija
16/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran. Lähinnä siksi, että olin jatkuvasti myöhässä.

Vierailija
17/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokalla koko luokan kanssa haluttiin yllättää ja mentiin kaikki pulpettien alle piiloon ennen kun ope tulee luokkaan. Ei opettaja sitten tykännyt ylläristä ja antoi kaikille jälki-istuntoa.

Toinen kerta oli saman open toimesta ekaluokalla myöskin kun sanoin yhdelle pojalle, että on hiljaa. Häiritsi koko ajan eikä pystynyt keskittymään. En ihan tajunnut sen logiikkaa. Antoi mielipuolisesti milloin mistäkin jälki-istuntoa.

Vierailija
18/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köksässä joku oli sotkenut sokeriämpärin tms. ja koko luokka saatiin jälki-istuntoa kun kukaan ei tunnustanut tai kielinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi