Pidän reilusti vanhemmista miehistä ja häpeän sitä.
Kiinnostun yleensä n. 20-30 vuotta vanhemmista miehistä, ja häpeän asiaa paljon, enkä voisi koskaan muuta kuin salassa seurustella tai tehdä mitään sen ikäisten kanssa. En kehtaisi vaikkapa kulkea julkisesti kaupungilla, ettei kukaan arvaisi, että olemme pari. Pidän itseäni siis vähän sairaana, koska minua kiinnostaa niin vanhat miehet ja haluaisin, etten enää kiinnostuisi sen ikäisistä. Toisaalta pidän myös itseäni sairaana siksi, että koen asian niin erityisen häpeällisenä, vaikka onhan se yleisestikin jonkun verran paheksuttua, mutta kun yleensä en ole näin jyrkkä. Minulla ei pitäisi olla mitään "daddyissueitakaan" niin en tajua mistä tämä johtuu. Ei ainakaan siitä, että kaipaisin henkisesti kypsempiä miehiä, koska sitähän se ikä ei takaa miehillä, vaan ehkä jopa päinvastoin. En oikein kehtaisi ottaa tätä terapiassakaan puheeksi.. Kohtalotovereita?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olet gerontofiili.
Ei tässä nyt mistää eläke-ikäisistä sentään puhuta :D
Samaa, olen ihastunut 57-vuotiaaseen...
Minulla on daddyissues :D
Enkä kehtaa myöntää 55-v terapeutilleni, että koin häntä kohtaan voimakasta eroottista transferenssia ekan vuoden.
Pane niitä nyt, kun olet vielä nuori.
Itse olin parikymppisenä samanlainen, enkä uskaltanut kunnolla toteuttaa itseäni muiden mielipiteiden pelossa ja monta ihanaa mahdollisuutta meni ohi.
What´s the problem? Tiedän monia pareja jotka ovat naimisissakin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja julkisuudessakin on paljon pareja joilla on iso, jopa 30 vuoden tai isompi ikäero. Vastavasti miehet ovat maailman sivu halunneet itseään reilusti nuoremman naisen, jopa isommalla ikäerolla kuin tuo. Nykyään toki myös vanhemmat naiset ja nuoremmat miehet ovat yleistymässä.
Ikä on vaan numero.
Vierailija kirjoitti:
What´s the problem? Tiedän monia pareja jotka ovat naimisissakin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja julkisuudessakin on paljon pareja joilla on iso, jopa 30 vuoden tai isompi ikäero. Vastavasti miehet ovat maailman sivu halunneet itseään reilusti nuoremman naisen, jopa isommalla ikäerolla kuin tuo. Nykyään toki myös vanhemmat naiset ja nuoremmat miehet ovat yleistymässä.
Ikä on vaan numero.
siis monia NAISIA
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vaan numero.
Mutta onko se silloinkin pelkkä numero, jos nainen on vaikkapa alle 25 ja mies viiskymppinen?
Mä taas tykkäisin ikäisistäni miehistä, mutta ainoa mies, joka vei asioita eteenpäin oli minua 21-vuotta vanhempi mies. Häpesin kai ylipäätään sitä, että pidän miehistä ja että olisin halunnut seksiä ja minun piti teeskennellä jopa itselleni, ettei seksi ole minua varten. Minua olisi nolottanut suuresti, jos joku olisi voinut arvata minun haluavan jotain poikaystävääni. Miten noloa! Niinpä en koskaan saanut poikaystävää, en kai antanut ikäisilleni oikeita signaaleja.
Minua hävetti 21 vuotta vanhempi mies kyllä, mutta koin itseni siinä jo niin "raiskatuksi" sen saralla, miten paljon pahaa minusta voitaisiinkaan ajatella, että se meni tavallaan "yli". Eikä haitannut niinpaljon, ettenkö olisi nolona ollut sitten hänen kanssaan, kun en ikäisiäni poikia mitenkään pystynyt "viettelemään" eli lue kiinnostamaan. Vain sellaisen, jonka kuka tahansa kaunis nainen saa, eli itseään 21 vuotta vanhemman miehen. Voi sitä oman surkeuteni määrää. En ole edelleenkään saanut koskaan rakkaussuhdetta miehen, jota rakastan aidosti, kanssa. Eihän minusta ole edes viettelemään miehiä, joista tykkäisin, kun häpeän niin paljon sitä, että minä tarvitsen tai kaipaan normaaleja miehiä. Jotenkin sellaiset idiootit tai friikit menee. Olen nyt päälle 40.
"You've got a pussy, I have a dick
So what's the problem?
Let's do it quick!"
- Rammstein
Mä tykkään kanssa, mut en kyllä häpeä sitä, niin musta ei ehkä oo apua.