Onko ok liikuntamäärä??
Käyn päivittäin 6-8km reippaalla kävelylenkillä, lisäksi minulla on kaksi tuntia tanssia torstaisin, jonne kuljen polkupyörällä (yht n.4km). Tähän vielä päälle hyötyliikunta. Tavoitteena on siis ylläpitää terveyttä ja pysyä tämän kokoisena. Onko riittävästi liikuntaa? Mitat 162cm ja 44kg.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Käyn päivittäin 6-8km reippaalla kävelylenkillä, lisäksi minulla on kaksi tuntia tanssia torstaisin, jonne kuljen polkupyörällä (yht n.4km). Tähän vielä päälle hyötyliikunta. Tavoitteena on siis ylläpitää terveyttä ja pysyä tämän kokoisena. Onko riittävästi liikuntaa? Mitat 162cm ja 44kg.
On ok :) terveyden ylläpitämiseen riittäs pienempiki liikuntamäärä :)
Harrastaisin sinuna lihaskuntoharjoittelua, tuohon painoon ei taida paljon lihasta mahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ok :) terveyden ylläpitämiseen riittäs pienempiki liikuntamäärä :)
Eipä kovin paljon vähäisempi. Ei tuossa terveyden kannalta ole oikeastaan ylimääräistä kuin tuo tanssi ja pyöräily.
On. Mä liikun vain töissä 2-3 päivää viikossa. Muuten tosi vähän. 164cm/62kg.