Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku taito, minkä haluaisit oppia, ja av-mammat auttavat sinut alkuun

Vierailija
16.04.2016 |

Kitaralla itsensä säestäminen. Melkein kaikki maailman poppi- ja rokkikapppaleet voit soittaa kolmella soinnulla eli sinun ei tarvitse hallita kuin muutama ja kohta kaikki sujuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Haluasin oppia ottamaan rennommin.

2) Haluasin oppia olemaan välittämättä/loukkantumatta kusipäistä.

Vierailija
2/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Kuka meitä auttais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia venäjää. Lähtökohta: surkea kielipää ja vuosien opiskelusta huolimatta olematon englannin ja ruotsin taito.

Vierailija
4/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaan 1) uskaltaudun suosittelemaan jotain mindfullnesin kaltaista, missä pyritään elämään hetkessä, ei menneissä eikä tulevissa jännityksen paikoissa.

Vierailija
5/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia käyttämään ompelukonetta. Viimeksi olen tuollaisella huristellut ehkä 15v sitten.

Älyttömintä asiassa on se että ostin tuliterän Singerin reilu 2v sitten ja on edelleen täysin käyttämätön. Myös kankaita löytyy mutta motivaatio puuttuu täysin :P

-Laiska-

Vierailija
6/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia ohjelmoimaan. Olen tuolla Java-Mooc-kurssilla, mutta kakkosviikon kohdalla jumittaa. Ääh.

Vierailija
7/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia olemaan tunne- ja empatiamaailmaltani kylmempi ja etäisempi. Antaa tulla neuvoja!

Vierailija
8/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia pitämään kotini siistinä. Tästä oli muinoin av:lla joku ketjukin?

Vierailija
9/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oppia käyttämään ompelukonetta. Viimeksi olen tuollaisella huristellut ehkä 15v sitten.

Älyttömintä asiassa on se että ostin tuliterän Singerin reilu 2v sitten ja on edelleen täysin käyttämätön. Myös kankaita löytyy mutta motivaatio puuttuu täysin :P

-Laiska-

Inspiraatiota aloitukseen www.coletterie.com

Tai sitten ilmoittaudut aikuisopiston jollekin kurssille. Netistä löydät myös sew-along-ohjeita, googlaa.

Vierailija
10/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oppia ohjelmoimaan. Olen tuolla Java-Mooc-kurssilla, mutta kakkosviikon kohdalla jumittaa. Ääh.

Oletko googlettanut esimerkkejä?

https://www.reddit.com/r/learnprogramming/comments/2lv76b/whats_the_bes…

Siellä on jotain suosituksia ja jotain mitä välttää.

Vierailija
11/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Laiska-

Aloita jollain helpolla.

Innostut ja matka jatkuu. Mullakin on kone tuolla käyttövalmiina ja kankaita myös...

Olen ommellut pellavalakanoita, kasseja ja sideharsolappuja (idätysty varten). Korjannut vaatteita.

Voisin hyödyntää konetta enemmänkin 😉

Tsemppiä 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä