Siis tuo Roope Salminen!!
Ei voi nolompaa olla! Tulee ihan mieleen sellainen elämänsä ja uransa ehtoopuolella oleva julkkisnaikkonen, joka käyttää viimeisen keinonsa saadakseen edes hivenen julkisuutta: hän alkaa salaperäiseksi ja arvoitukselliseksi. Ja nyt sitten hänellä on muka suuri uutinen kerrottavanaan universumille. Siis ketä kiinnostaa??????
Kommentit (36)
No lehtiä kiinnostaa kun asiasta on pitänyt kirjotella koko ajan.
Voi olla nolompaa! Esim. Sun avautuminen vauvapalstalla jonku muusikon instapäivitykdestä, ja vinkuminen ketä kiinostaa, no ilmeisesti sua kun jaksoit tänne kirjoittaa:)))
Aika typerä se fb-avautuminen. Moni oli hyvin kommentoinutkin, että vaikuttaa kovin vihaiselta, eikös rakastuneena pitäisi olla onnellinen :)
Toivottavasti Sara pisti miehen koville. Itse olisin kyllä suuttunut ja jättänyt koko jätkän sulloin kun kielsi suhteen, vaikka toinen myönsi.
Nää on just parhaita, ihmetellään ketä kiinostaa ja itse tehdään aiheesta avaus..
Sehän oli kiva päivitys ja kauniisti puhui tyttöystävästään. Puhuisipa joku minustakin noin <3
Myötähäpeää aiheuttavaa on lähinnä ollut iltapäivälehtien toiminta (ja joidenkin av-mammojen spekulointi täällä palstalla myös): onhan ollut ihan selvää että Salminen & Sieppi ovat yhdessä, mutta silti sitä on pitänyt kuukausikaupalla spekuloida, tehdä juttuja kaikista mahdollisista instagram-päivityksistä ja makuuhuoneen sisustuksesta ja joka haastattelussa kysyä asiasta. En usko että heidän on tässä ollut edes tarkoitus olla erityisen mystisiä, ehkä kaikista ei vaan tunnu luontevalta julistaa uutta suhdetta heti jossain lehtien palstoilla, ja siksi pitivät alussa matalaa profiilia. Iltapäivälehtien toimesta se sai sitten ihan älyttömät mittasuhteet. Suomalaiset tuntuvat olevan niin tyhmiä etteivät ymmärrä mitään ellei siitä kerrota mustaa valkoisella kirjallisesti kolmena kappaleena ja iltapäivälehden lööpissä.
Miten Roppe sopii Saran vitivalkoiseen hotellisisustukseen?
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä se fb-avautuminen. Moni oli hyvin kommentoinutkin, että vaikuttaa kovin vihaiselta, eikös rakastuneena pitäisi olla onnellinen :)
Mun mielestä se oli tosi kaunis kirjoitus, josta paistoi läpi huvittuneisuus ja ärsyyntyneisyys siihen, että iltapäivälehdet jaksavat spekuloida ilmiselvällä asialla ja vertailla heidän instagram-kuviaan ja kommentointiaan.
Jos välttämättä haluaa olla kyyninen, niin hyvää markkinointiahan se oli myös, kumpikin on pysynyt monta kuukautta lööpeissä vain tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sara pisti miehen koville. Itse olisin kyllä suuttunut ja jättänyt koko jätkän sulloin kun kielsi suhteen, vaikka toinen myönsi.
Moni suhde tuntuu alkavan naisen painostuksesta nykyään. Onko miehet tosiaan niin tossuja, etteivät tiedä, haluavatko seurustella vai missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suhde tuntuu alkavan naisen painostuksesta nykyään. Onko miehet tosiaan niin tossuja, etteivät tiedä, haluavatko seurustella vai missä vika?
Onko sulla jotain faktaa asiasta vai onko tämä omia tuntemuksiasi? Onko lähipiirissäsi tällaisia tapauksia paljonkin vai mistä olet näin päätellyt?
Sara Sieppi on mun avovaimo ja kyllä, rakastan häntä tosi paljon. paras mimmi jonka tiiän. by far
Joo tää kuulostaa just siltä että mies ei tiedä mitä haluaa ja häne on painostettu suhteeseen.
Äly hoi älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain faktaa asiasta vai onko tämä omia tuntemuksiasi? Onko lähipiirissäsi tällaisia tapauksia paljonkin vai mistä olet näin päätellyt?
Ihan tuttavapiirin naiset valittavat, että miehistä saa suunnilleen väkivallalla puristaa irti vastauksia, mitä tämä haluaa. Kolahtiko?
Minusta tuo purkautuminen vaikutti siltä, että kotona nyt ollut vähän riitaa asiasta ja Roope lopenkyllästynyt. Sara kiukutellut "nyt kyllä kerrot kaikille että tykkäät musta, nyyyyh nyyh!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuttavapiirin naiset valittavat, että miehistä saa suunnilleen väkivallalla puristaa irti vastauksia, mitä tämä haluaa. Kolahtiko?
Lol ei. En ikinä aloittaisi suhdetta tuollaisen miehen kanssa. Eli mun näkemys on, että nämä miehet on ilmeisesti sitten niin tossukoita. Vaikea sanoa. En ole tosiaan onneksi joutunut lähempiin tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi on mun avovaimo ja kyllä, rakastan häntä tosi paljon. paras mimmi jonka tiiän. by far
Joo tää kuulostaa just siltä että mies ei tiedä mitä haluaa ja häne on painostettu suhteeseen.
Äly hoi älä jätä.
Toi by far lopuksi on aika paha :D eli lista tulee jatkumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo purkautuminen vaikutti siltä, että kotona nyt ollut vähän riitaa asiasta ja Roope lopenkyllästynyt. Sara kiukutellut "nyt kyllä kerrot kaikille että tykkäät musta, nyyyyh nyyh!"
Jokainen voi tietty projisoida omat tunteensa ja kokemuksensa tähän. Mulle ei tullut tällainen vaihtoehto edes mieleen, kannattaa miettiä miksi sulle tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly hoi älä jätä.
Toi by far lopuksi on aika paha :D eli lista tulee jatkumaan :D
by far ja so far tarkoittaa eri asioita. ihan oikeesti. sanakirja käteen vaikka ennen kuin kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen. Kommenteissa joku kehoitti olemaan jättämättä faceaan valvomatta...
Näköjään Iltalehteä ja sen lukijoita