Lue keskustelun säännöt.
poronkäristys? miten teette? mä sain poronkäristystä
21.02.2006 |
mutta sitä on aika vähän? pannaanko siihen tai voiko laittaa pekonia mukaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paistanko minä ne pekoni ensin vai laitanko sinne sen pronlihan kanssa?