Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiainen ei sitten emännöikään saturday night liveä

Vierailija
15.04.2016 |

En tiiä onko aihe jo käsitelty täällä mutta harmi ettei nähdä Jenni tv:ssä. Ilmeisesti jonkin sairauden takia perunut sen.. mistä vetoja niin se Jenni-hullu on kaiken takana, varmasti myrkyttänyt jotenkin jennin ruuat tai jotain et Jenni tulis kipeeks ja joutuu jäämään kotiin :/

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka sen sit juontaa jos ei Jenni?

Jarkko Tamminen.

Vierailija
42/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kaunis ja tyylikäs. Itse en suuremmin rakasta hänen musiikkiaan, mutta jos nyt verrataan Abreuhun, niin paljon mieluummin minä Jennin musaa kuuntelen.

Jensku on harvoja naisia joiden ulkonäkö on parantunut iän myötä. Gimmeli-aikoina oli aika pulleaposkinen tavistyllerö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on nykyään häikäisevän kaunis.

Vierailija
44/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenniä halveksivat vihaajat eivät taida itse olla koskaan sairaana, varsinaisia terveyden perikuvia. Ette taida tajuta että virustaudissa jos ei lepää, voi saada oikeasti vaikka hengenvaarallisia sydämen rytmihäiriöitä (kuten minä sain, just ja just jäin henkiin)? No sitä te tietty Jennille toivoisittekin, että sairastuisi vielä vakavammin eikä enää häiritsisi teidän upeaa elämää.

Onks sulla joku pakkomielle Vartiaisesta? Älä nyt hyperventiloi.

Vartiainen on täysin sopimaton huumoriohjelmaan. Lauluohjelmaan, jossa ei tarvi puhua sopii.

Vierailija
45/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko varmaan tekee hyvää työtä paikkaajana, no pressure... :D

Toisaalta olihan niilla hjalliskin ja jarkko taitaa osata muutakin kuin lukea prompterista.

Vierailija
46/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kaunis ja tyylikäs. Itse en suuremmin rakasta hänen musiikkiaan, mutta jos nyt verrataan Abreuhun, niin paljon mieluummin minä Jennin musaa kuuntelen.

Tiedoksi sulle homo: Anna Abreu on tällä hetkellä Suomen suosituin laulaja ja Nainen isolla N:llä. Kaunis, kansnvälisen tasoinen ulkonäkö ja ääni, breikkaa minä hetkenä hyvänsä ulkomailla. JV on surkea paska, ulkonäöltään kulahtanut ja ääni karmeaa huohotusta, biisit ripuliulostetta.

Enkä ole mikään Jenni-hullu vaan tavallinen kirjoittaja. Kaikki palstan mammat ovat kanssani samaa mieltä.

JV on juuri sopivassa iässä: ei mikään teinipissis vaan NAINEN, ihan eri luokkaa kuin joku fuckin pissis abreu joka työntää hotellihuoneiden karkkeja takapuoleen ja sit laittaa ne takas tarjolle ja jotkut reppanat syö ne

Vierailija
47/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Jenni ei ole kokeillut kansainvälistä uraa, kun on niitä ainoita harvoja suomalaisia laulalija jotka voisi menestyä, ulkonäkökin on hollywoodkaunotarten tasoa.

Vierailija
48/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Jenni ei ole kokeillut kansainvälistä uraa, kun on niitä ainoita harvoja suomalaisia laulalija jotka voisi menestyä, ulkonäkökin on hollywoodkaunotarten tasoa.

Vierailija
49/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jenni ole viime aikoina iskenyt itseään yli 10v nuorempia miehiä? Aikamoinen puuma, mutta tosi hyvän näköinen sellanen.

Vierailija
50/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuuntelemaan Jennin laulua, olen niin kyllästynyt siihen huokailuun ja muihin maneereihin. Ja häntä kohtaan ihmisenä mulla ei ole mitään inhoa, ihan jees muuten.

Vierailija
51/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuule suomenkielisellä musiikilla ulkomailla pärjätä. Ja kokeilihan Anna Abreukin kv-uraa mutta vituiksi meni. Jenni on sanonut että hänelle riittää mainiosti ura Suomessa ja tekee musaa suomalaisille.

Vierailija
52/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mimmi on nauhoittanut biisit studiossa kun tuottaja on samalla pökkinyt takaapäin, siltä tuo huohotus kuulostaa. Saas nähdä jatkossa kun ei enää Immonen ole kuviossa.

Vierailija
53/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi kyllä osannut kuvitella Jenniä juontamaan kyseistä ohjelmaa. Aika paha paikka Jennille mennä Suosalon jälkeen :DD

Minun mielestä on aika lailla epäreilua, että ammattinäyttelijöitä verrataan täysin toisen alan julkkiksiin tuossa ohjelmassa. Mm. Hjallis ja Chisu oli surkeita pökkelöitä, mutta juuri sellainen minusta onkin ohjelman vaihtuvan hostin tarkoitus. Ja Jenni olisi varmasti sinne mennyt ellei olisi sairas. Odottanut Facebookin tekstin mukaan koko kevään tuota tilaisuutta näyttää itsestään toinen puoli, jonka uskon olevan samanlainen kuin hänen omilla keikoilla, joissa muija on lähes stand up koomikko ja erittäin vapautunut.

Vierailija
54/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten joku voi pitää Jenniä rumana, tossa videolla niin kaunis <3

Vierailija
55/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
56/60 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan kukaan moista roskaa katso noin yleensäkään?

Vierailija
57/60 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sulle homo: Anna Abreu on tällä hetkellä Suomen suosituin laulaja ja Nainen isolla N:llä. Kaunis, kansnvälisen tasoinen ulkonäkö ja ääni, breikkaa minä hetkenä hyvänsä ulkomailla. JV on surkea paska, ulkonäöltään kulahtanut ja ääni karmeaa huohotusta, biisit ripuliulostetta.

Enkä ole mikään Jenni-hullu vaan tavallinen kirjoittaja. Kaikki palstan mammat ovat kanssani samaa mieltä.

Jennille riittää musiikki. Ei tarvii mikroshortseissa pyllistellä ja kyykistellä lavalla, mikä on halpaa. Arvostan suuresti. ♡

tää

Vierailija
58/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan..

Vierailija
59/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin sanattomaksi kun luin tämän, etenkin eka sivu oli aika erikoista..

Vierailija
60/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nostetaan..

Eipäs kun poistetaan. Ilmoitin asiattomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi