Paljonko kassa-myyjä saa palkkaa noin keskimäärin?
Olen miettinyt, että voisin hakea johonkin kauppaan töihin.
Kommentit (10)
ja paljonko ilta ja v-loppuja. Aamu vuorosta kun ei tienaa mitään, mutta illoista ja viikonlopusta sit tienaakin hieman enemmän.
Ootko kakkonen ihan tosissas? Missä sä sit oot kassalla töissä kun tollasia summia saat?
Kk- palkka on noin 2400 euroa kuussa, en tee viikonloppuja, enkä iltoja. Palkkani on sopimuspalkka. Tessin mukaan vastaava olisi noin 1700 euroa/kk.
Mulla on keskimäärin 33h/vko ja teen aika paljon iltaa. Saan käteen yleensä 1250-1350¿
Ei se ole paljon, mutta parempi kuin ei mitään :)
Kesäisin saa tietysti enemmän, kun on sunnuntait ja kesälomatuuraukset. Silloin tunnitkin nousevat 40 jos ei ylikin.
Kyllä tuntuu pikkuisen väärältä:( Opiskelin kuiteskin hoitsuksi 3 vuotta.
Sen sijaan koulutuksesta saa paljon muuta: työn jossa oikeasti viihtyy ja josta nauttii niin paljon, että on viitsinyt alaa opiskella.
Itse olen akateeminen ja sata kertaa mieluummin tekisin pienemmällä liksalla hoitotyötä kuin vähän isommalla siirtelisin tavaroita viivakoodinlukijan edessä.
Vierailija:
Kyllä tuntuu pikkuisen väärältä:( Opiskelin kuiteskin hoitsuksi 3 vuotta.
Voi kun se riittäisikin, että liikutellaan niitä tavaroita siinä lukijan edessä...
P.s. Me kaupanalan ihmisetkin olemme muuten käyneet kouluja, ainakin osa meistä. Esim minun palkkani perustuu suurelta osin myö koulutukseen, asiantuntemukseen ja ammattitaitoon (joka ei todellakaan ole tullut sormia napsuttamalla).
Kukakohan se rouvan sisäfileenkin kalvottaisi ja paloittelisi, jos ei ne ammattitaitoiset kaupanalan ammattilaiset!
Mutta asiaan...
Ap halusi ymmärtääkseni mennä kaupan kassalle töihin ilman koulutusta. Ei siis leikkamaan lihaa jne., vaan nimenomaan siirtelemään tavaroita hihnalla.
Olen juu ihan itsekin ollut opiskeluaikana kassalla istumassa ja tunnen toisaalta ihmisiä, jotka siellä edelleenkin istuvat oikein hommaan koulutettuina.
Kuinkahan monimutkaisia työtehtäviä esim. Lidlin kassoilla on? Tavaroiden siirtelyä varastosta hyllyyn, pahvilaatikoiden kasaamista ja niiden tavaroiden liikuttelua lukijan edessä.
Vierailija:
Voi kun se riittäisikin, että liikutellaan niitä tavaroita siinä lukijan edessä...P.s. Me kaupanalan ihmisetkin olemme muuten käyneet kouluja, ainakin osa meistä. Esim minun palkkani perustuu suurelta osin myö koulutukseen, asiantuntemukseen ja ammattitaitoon (joka ei todellakaan ole tullut sormia napsuttamalla).
Kukakohan se rouvan sisäfileenkin kalvottaisi ja paloittelisi, jos ei ne ammattitaitoiset kaupanalan ammattilaiset!
Sinun mielestä siis sun tarvis saada parempaa palkkaa kun työskentelet vammasten parissa kuin myyjien???
Mulla myös lähihoitajan koulutus, tosin päivääkään en ole hoitoalan töitä tehnyt, vaan leipäni tienaan myyjänä, enkä koe olevani yhtään sinua huonompi, ihmisten parissa työskentelen mös!
Vierailija: