Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierto lyhentynyt, uusi raskaus toiveissa, taaperin imetys

Vierailija
14.04.2016 |

Eli minulla aiemmin kierrot olleet aina 28vrk, ikää on nyt 34-v, lapset 1-v ja 5-v. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä mahdollisuudesta, toista yritettiin vaihtelevalla tahdilla vajaa vuosi ( välillä mies tai itse olin työmatkalla sopivaan aikaan kuusta). Kuukautiset alkoivat syksyllä ja kierrot ovat lyhyitä noin 24vrk. Mielestäni tunnen ovulaation ja naamallekkin tulee juuri ennen kuukautisia tuttu hormoninäppy. Miksiköhän kierrot ovat noin lyhyitä. Voiko 2-3 kertaa päivässä imetys aiheuttaa sen? Uusi raskaus olisi toiveissa mahdollisimman pian, kun ei tässä nuoremmaksikaan muututa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kummankaan lapsen kohdalla imetys vaikuttanut kierron pituuteen, enkä äkkiseltään googlaamalla löytänyt sellaisesta tietoa, mutta eihän se mahdotonta ole. Sinuna varaisin gyneajan. Aika reipas lyheneminen kuitenkin.

Vierailija
2/2 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pidempiä kuin normaalisti imetyksen aikana. yleensä kierto 28 vrk, mutta imetyksen aikana 32-36 vrk. Sitten kun imetys loppui, niin mielestäni hormonitoiminta normalisoitui ja palasin parin kuukauden sisällä 28 vrk:hon. Imetys vaikuttaa hormonitasapainoon kuitenkin.

Oletko kokeillut ovulointitesteillä ovuloitko normaalisti kuitenkin kierron puolivälin paikkeilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän