Mikä on noloin/nolo muistosi teiniajoiltasi?
Minub noloin muistoni on ensisuudelmani. Tapahtui jonkun amispojan kanssa auton parkkipaikalla. Eikä tässä vielä kaikki. Myöhemmin samana iltana oli myös ensimmäinen kielisuudelmani, kun nuolauduin corollan takapenkillä tämän ensisuudelma -tyypin kaverin kanssa. :DD
Kommentit (6)
Koulun disko. Osoittautui minulle aivan käsittämättömäksi rituaaliksi. Olen aktiivisesti välttänyt musiikkia ja tanssia sen jälkeen.
Ylä-aste ikäisenä talvella kun kuljin bussilla ja siinä rappusessa oli sulannutta jäätä ja minähä vedin ne portaa alas perse edellä. Ei varmaa kuullosta pahalta, mutta teini ja huono itsetunto ja sit kaikkien edessä noin käy.
Vierailija kirjoitti:
Koulun disko. Osoittautui minulle aivan käsittämättömäksi rituaaliksi. Olen aktiivisesti välttänyt musiikkia ja tanssia sen jälkeen.
Juuri näin. Jos sen pimsan eteen on hypittävä monta tuntia hiki pinnassa, niin pitäkööt hikiset toosansa.
Teini-iässä tämä ei tuntunut nololta, mutta nykyään ajateltuna erittäin noloa. Olimme halunneet siskoni kanssa välttämättä ohuet ja lyhyet talvitakit. Äitimme sanoi, että ostaa takit vain jos emme valita kertaakaan, että on kylmä talvella. Siellä sitten kaupungilla värisimme pienissä takeissamme ja pääasia oli, että näytti hyvältä niissä pikkuruisissa takeissa. Kertaakaan emme kylläkään valittaneet kylmää, vaikka kylmä todellakin oli.
Tuli mieleen myös kahden teinitytön keskustelu, jonka kuulin Anttilassa.
Tyttö 1: Ihan hirveen väriset nää housut.
Tyttö 2: Eva Longorialla on tuon väriset.
Tyttö 1: Ai Eva Longorialla??? No eihän nää sit oo kamalat.
Tyttö otti housut kouraansa ja riensi kassalle ostamaan ne.
Teini-ikä <3
Vierailija kirjoitti:
Ylä-aste ikäisenä talvella kun kuljin bussilla ja siinä rappusessa oli sulannutta jäätä ja minähä vedin ne portaa alas perse edellä. Ei varmaa kuullosta pahalta, mutta teini ja huono itsetunto ja sit kaikkien edessä noin käy.
Mulla vähän samanlainen kokemus. Seiskaluokalla kävelin koulun jälkeen ns. tupakkapaikan ohi ja kaaduin. Hitsi, kun nolotti pientä seiskaluokkalaista tyttöä, kun vieressä oli lauma isompia koululaisia ja lukiolaisia :) En tosin muista, että olisin tuota kauan jaksanut murehtia. Yläasteella kaaduin pari kertaa oppitunnilla, kun kompuroin lattialla oleviin reppuihin. Aplodit sain, tietenkin! Taisi nauruksi tosin mennä itselläni. Nyt aikuisena en jaksa nolostua, jos joskus kompastelen.
Ei tule nyt mitään yksittäistä tapahtumaa mieleen. Yleisesti kaikki oli tosi noloa teiniaikoina. Erityistä nolostumista aiheutti, kun äitini aina kiljui "TULES HAKEMAAN NÄMÄ TISSILIIVIT PYYKKINARULTA!" En siis halunnut että veljeni kuulee/ajattelee tissejäni. Äidilläni ei muutenkaan ollut mitään hienotunteisuutta, kerran kovaan äänen kailotti, miten on kyllästynyt pesemään verisiä pikkareitani :( huoh..onneksi olen nyt aikuinen