Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyys nälkävuosien tasolla

Vierailija
14.04.2016 |

Syynä naisten nirsous. Onneksi tänne on alettu saamaan tasokkaita ulkomaisia miehiä viime vuosina, kun ei nämä nössöt suomimiehet enää kelpaa parittelupuuhiin.

http://yle.fi/uutiset/kohta_ollaan_jo_nalkavuosien_tasolla__vauvoja_syn…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ole nirsoutta haluta kunnollinen aviopuoliso, niitä ei vain ole tarjolla. Lisäksi on miesten vuoro kärsiä synnyttämisen tuskat.

Vierailija
22/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos syy on myös miesten nirsoudessa? En ole minä hoikka akateeminen nainen kellekään kelvannut koko 33-vuotisen elämäni aikana vaikka yritystä on ollut.

Tässä tilanteessa kyllä ihan hyvä jäädä vanhaksipiiaksi, ei tarvitse kantaa huolta siitä miten lapset tällaisessa maassa pärjäävät.

Tota ei usko kukaan.

Kuinka monta miestä olet kysynyt treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väestöllinen ongelma on kaikkien kestävyysvajeiden äiti. Ongelmaa voisi hoitaa perhepolitiikalla, mutta taitaa olla turha odottaa monilapsisten perheiden suosimista millään verovähennyksillä tai neljännen lapsen superlapsilisillä.

Nälkävuosinahan oli hirveästi tukia eikö niin?

Silloin tapettiin paljon pikkulapsia ja osa syötiin, joten en keulisi sillä miten silloin tehtiin lapsia ilman tukia.

Ja itse halveksin jan inhoan suurperheitä, koska olin lapsi sellaisessa ja tiedän ettei niissä ole hyvä olla lapsi, niitä tehdään vain vanhempien ongelmien vuoksi.

Vierailija
24/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin katsella ympärilleen niin tajuaa, ettei tänne kannata yhtäkään ylimääräistä tehdä. Ihmisten tehtävä ei ole enää elää ihmisinä vaan tuottaa rahaa ja voittoja. Ei kiinnosta ajatus lisääntyä vain siksi, että Sipilä ja muut moosekset olisivat tyytyväisiä ja talous kasvaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi