Onko lihavista naisista tykkäävät miehet itse komeita ja atleettisia vai itsekin pullukoita?
Jotenkin tuntuu, että nämä lihavista tykkäävät ovat itsekin vähintään hieman pullukoita. Eli sinä joka tykkäät lihavista, kerrotko oman pituutesi, painosi, oletko urheilullinen ja miten arvioit ulkonäköäsi vaikka kouluarvosanalla?
Voit myös kertoa onko äitisi runsas vai hoikka nainen. Useinhan sanotaan, että miehet rakastuvat äitinsä tapaisiin naisiin.
Kommentit (59)
Itse olen hoikka, etten sanoisi urheilulllinen mies (maratoonari mallia, sellainen kuivanmaan orava). Äitini on hoikka, ei kyllä mitenkään erityisen urheilullinen, enemmän aktiivinen ja kulttuurin suur-kuluttaja... Myönnän hakevani ehkä hieman itseni kaltaista kumppania; en usko siihen, että vastakohdat täydentävät toisiaan. - Toisaalta minulla on ystävä- piirissäni sekä pullukoita että vähemmän pullukoita ja monta kertaa urheilullisempia kuin minä, joten varmaan saattaisin seurustellakin pullukankin kanssa, jos vain kaikki muuten natsaisi. - Jotenkin vain tuntuu, että moni nainen saattaisi itse kavahtaa tälllaista suhdetta, koska alitajuisesti odottavat, että miehen täytyisi olla heitä kookkaampi, tai vähintäänkin saman kokoinen.
175/70, pyöräilen, käyn salilla, ulkonäkö 7,5-9 riippuu eri asioista. Äitini lyhyt ja laiha, fanaattinen terveysintoilija, aina haukkuu lihavia, naisia erityisesti. Olen täysin erilainen kuin hän kaikissa mielipiteissäni ja asenteissani. Kaikki naispuoliset sukulaiset laihoja. Lihavia naisia ja tyttöjä nähnyt vain koulussa. Olen vaativa maultani; pidän vain tietynlaisesta lihavasta vartalosta, vain bruneista, muotia seuraavista tytöistä ja nuorista naisista joilla massatyyli. Mielellään puoliksi tai kokonaan välimeren maalaisista.
Mielellään 160-175 cm, 110+ kg, M21
Miksi alapeukut nelosviestiin, pitääkö tykätä vain rumista pottunenä suomalaisista maantienvärisine ohuine hiuksineen ja hailakanharmaine silmineen??
Ihanaa, että joku mies myöntää pitävänsä pullukoista naisista. Pelasti mun päiväni. :)
T. 164/82 tumma nainen, joka kävelee ainakin tämän päivän pää hiukan enemmän pystyssä.
Jos katsoo tosi lihavia naisia niin mies on myös tosi lihava tai tosi laiha rimpula :D
Itse olen pikkaisen lihava, mutta pidän melkein kaiken kokoisista naisista elleivät ole kusipäitä.
Normaalimies 176/74 ja just tykkään tuosta 164/82, silloin on just sopiva.
Olen itse kehonrakentaja (180 cm ja 101 kg, vatsalihakset näkyy selvästi). Avovaimoni on 157 cm ja n. 70 kg. Rasva on kertynyt superseksikkäästi eli rintoihin ja perseeseen. Lantio/perse ei ole leveä ja perse on upea hyppyripeppu. Seksi on ihan uskomatonta kun saa puristella ja katsella niitä muotoja!
Entisessä työpaikassani oli varsin lihava nainen (hieno ja fiksu tyyppi, ei sen puoleen), hänen miehensä oli muistaakseni joku kamppailulajien huippu-urheilija eli todennäkököisesti aika kovassa kunnossa fyysisesti.
Ainakin niillä on parempi itsetunto kuin hoikista tykkäävillä.
Olen antanut päähäni syntyä mielikuvan, että lihavat naiset olisivat hyviä ottamaan suihin, minkä vuoksi kauniskasvoiset lihavat naiset saavat suht kuumaksi. Olen hyväkroppainen.
Kaverini, mies, on urheilullinen, mutta naisellaan on vähintään 30kg ylipainoa. Tämä kaveri käy minun kanssa viikoittain salilla ja arvioisin hänet 190cm/85kg.
Itse olen 180/ 78 ja tykkään paremmin syöneistä ovat naisellisempia ja usein paremmin sinut itsensä kanssa ja sellainen hehkuu seksikkyytenä. Eivätkä ole niin helvetin ulkonäkökeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että joku mies myöntää pitävänsä pullukoista naisista. Pelasti mun päiväni. :)
T. 164/82 tumma nainen, joka kävelee ainakin tämän päivän pää hiukan enemmän pystyssä.
Ei niitä oikeasti ole olemassa. Oletko muka elävässä elämässä tavannut?
Jos mies on lihavan kanssa, johtuu se siitä, ettei ole saanut hoikempaa muuten samoilla merkeillä tai nainen on lihonut suhteen aikana.
En tiedä, mitä näiden trollien takana on? Itse lihavia naisia?
Olen tavannut useinkin miehiä joiden silmät syttyvät kun juttelevat minun kanssani. Tiedä sitten johtuuko iloisesta luonteestani vai siitä, että pitävät minusta myös ulkoisesti.
T. 164/82
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo tosi lihavia naisia niin mies on myös tosi lihava tai tosi laiha rimpula :D
Itse olen pikkaisen lihava, mutta pidän melkein kaiken kokoisista naisista elleivät ole kusipäitä.
Itse haluaisin tosi lihavan naisen, mutta en sovi kumpaankaan kuvailuusi.
En kyllä tunne yhtäkään miestä, joka suoranaisesti syttyisi lihavista naisista. Tämä ei silti tarkoita etteivätkö voisi olla parisuhteessa pyylevän kanssa, monihan lihoo kun vuosia tulee lisää, eikä hyvää kumppania tietenkään sen takia jätetä.
Minusta ainakin pitävät eniten normaalipainoista hoikemmat miehet, en muista että kukaan ylipainoinen olisi yrittänyt lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne yhtäkään miestä, joka suoranaisesti syttyisi lihavista naisista. Tämä ei silti tarkoita etteivätkö voisi olla parisuhteessa pyylevän kanssa, monihan lihoo kun vuosia tulee lisää, eikä hyvää kumppania tietenkään sen takia jätetä.
Tämähän se on. Ja tällä lihavat sinkkunaiset perustelevat itselleen, että ei tarvitse laihduttaa. Eivät ymmärrä, että lihominen on tapahtunut sinkkuajan jälkeen.
170/85 lihaksikas mutta ei mikään supertimmi. Salilla tullut treenattua noin 10v ajan keskimäärin kolmisen kertaa viikossa. Äiti ollut aina hoikka-normaalipainoinen