Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisen kamala julkkisihastus, miten pääsen eroon tästä tunteesta?

Vierailija
13.04.2016 |

Eli tartten apua! :D Hullua koska oon suht fiksu, rationaaliseen ajatteluun kykenevä nainen.
En ole lähiaikoina edes oikein kiinnostunut yhdestäkään miehestä, koska tää on niin vahva tunne mutta haluan tästä eroon mahdollisimman nopeasti! :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sydäntään voi käskeä, joten ainoa vaihtoehto on antaa ihastuksen hiipua itsekseen sitten kun aika on sille kypsä. Minäkin olin kerran todella ihastunut yhteen julkkikseen, vaikka tiesin, ettei missään nimessä asiasta tulisi mitään (eihän hän edes tiennyt olemassaolostani), tiesin että elämäntyylimme ja -asenteemme yms. olivat aivan erilaiset jne. jne. Ei sitä auttanut muuta kuin kärvistellä ja odottaa, että alkaa helpottamaan. Lopulta niin onneksi kävikin :) Nyt on vain hyvät muistot, olihan se ihastus kokemus sekin.

Vierailija
2/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä suomalainen julkkis vai joku jenkki elokuvatähti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari vuotta, niin et enää ole 16-vuotias.

Vierailija
4/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muitakin ollut samassa tilanteessa. :)

Suomalainen mies kyseessä, ja vieläpä tietyllä tasolla aika "pieni" julkkis. Tietyissä piireissä todella arvostettu mutta ei koko kansan suosiossa (vrt. Tomi Björk, Cheek, Mikko Leppilampi).

Ja siinäpä se onkin kun en ole enää teinityttönen! Sen vielä ymmärtäisi, mutta 30 lähenee kovalla vauhdilla.

Kaippa se tästä haihtuu itsekseen, odotellaan.... :) Jotain keinoja olisi ollut kiva kuulla, miten pääsee nopeammin"yli". :D

AP

Vierailija
5/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin ikävuosina 17-19 varma, että kohtalon johdatuksesta tapaan sattumalta Ville Valon/Anthony Kiedisin/Bill Kaulitzin (ihastuksenkohde vaihteli) ja ilman muuta joku noista rakastuu minuun siinä samassa ja vietämme elämämme yhdessä loppuun asti. Onhan se ihan hauskaa haaveilla ja maalailla tulevaisuudenkuvia. Kyllä ne ihastukset siitä hiipuu.

Meinasin sanoa, etten ole vuosiin ihastunut kehenkään saavuttamattomaan tai mahdottomaan, mutta nytpä hokasin... oon jo hyvän aikaa ollut ihastunut yhteen fb-kaveriin, joka on puolituttu ja jonka kanssa en ole ollut aikoihin tekemisissä. Sydämeni murtui, kun en saanut häneltä synttärionnitteluita .

Vierailija
6/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
7/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Olen ollut vielä parikymppisenä ihan pakkomielteisesti rakastunut julkkikseen, jonka ihailu meni ihan överiksi ja ajatukset hänestä täyttivät pääni ainakin pari vuotta. Tatuoin hänet itseeni ja kaikkea. Nykyään nämä tunteet ovat kuitenkin laantuneet ja ihailen kyseistä tyyppiä enää sellaisella ihan normaalilla tasolla. Tähän auttoi:

1) Aika. Harva pakkomielle kestää ikuisesti vaikka ei siltä tunnekuohuissa tuntuisi. Ihminen kasvaa ja kypsyy myös aikuisena, ei ihastukset ole pelkkä teinien juttu. Ihmiset myös muuttuvat  ihan kaiken ikäisinä, ja sitä mukaa muuttuu myös prioriteetit ja mieltymykset.

2) Omaan elämään keskittyminen ja harrastaminen. Olen omasta kokemuksestani huomannut että ihastukset ja erilaiset pakkomielteet ovat saaneet liian suuret mittasuhteet silloin, kun en ole ollut omassa elämässäni tarpeeksi "kiireinen". Kun ei keskity itseensä ja itsensä kehittämiseen, saattaa helpommin lipsahtaa haaveilemaan ja keskittyä elämään vähän kuin jossain toisessa todellisuudessa. Kysy siis itseltäsi, oletko täysin onnellinen elämässäsi ja teetkö niitä asioita joista todella pidät? Toteutatko intohimojasi? Oletko tyytyväinen itseesi? Onko sinulla realistisia suunnitelmia ja unelmia?

3) Oikea ihastus. Itse pääsin lopullisesti julkkisrakkaudesta yli vasta kun tapasin oikeassa elämässä ihmisen, joka ylitti jopa tämän julkkiksen. Energiaa ei yksinkertaisesti enää riittänyt pilvilinnoihin kun oli joku kenestä pitää ihan livenä. Itselläni julkkisihastukset olivat pahimpina silloin, kun olin sinkku ja henkisesti aika yksinäinen. En olisi voinut edes kuvitella seurustelevani kenenkään kanssa oikeasti joten oli turvallisempaa rakastua johonkin saavuttamattomaan.

4) Jos mikään muu ei auta, niin irtiotto. Älä ruoki pakkomiellettä kuuntelemalla niitä levyjä, katselemalla niitä leffoja tai haastatteluja tai kiertelemällä keikoilla. Vaikka tekisi kuinka mieli sisustaa koko huone tämän ihastuksen kuvilla ja käyttää kaikki aika "fanittamiseen" tai unelmointiin, on parempi jos se ei ole koko ajan silmissä ja siten mielessä. Lähde ulos, pyydä kavereita kylään tai luo vaikka tinder. Kunhan luot suhteita mielummin oikeaan elämään. Kannattaa myös muistaa, että olet todennäköisesti ihastunut omaan mielikuvaasi tähän julkkiksesta, sillä et tunne häntä oikeasti ihmisinä. Mielikuvasi voi olla ristiriidassa todellisuuden kanssa, vaikka sitä ei haluaisi itselleen myöntää. 

Vierailija
8/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität tietenkin iskeä sen tai päästä juttusille. Suomessa tää on tosi helppoa, jos olet ihan näpsäkkä tapaus. Jahtaa unelmaasi! Luultavasti tyyppi ei olekaan niin kovin ihmeellinen, ja ihastuksesi hiipuu ihan itsestään. Tai sitten hän on aivan ihana, ja ehkä päädytte yhteen. Toki voi käydä niinkin, että hän käyttää sua vain seksiin ja sydämesi särkyy.

Vierailija
9/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon tunteen. Olen ollut vielä parikymppisenä ihan pakkomielteisesti rakastunut julkkikseen, jonka ihailu meni ihan överiksi ja ajatukset hänestä täyttivät pääni ainakin pari vuotta. Tatuoin hänet itseeni ja kaikkea. Nykyään nämä tunteet ovat kuitenkin laantuneet ja ihailen kyseistä tyyppiä enää sellaisella ihan normaalilla tasolla. Tähän auttoi:

1) Aika. Harva pakkomielle kestää ikuisesti vaikka ei siltä tunnekuohuissa tuntuisi. Ihminen kasvaa ja kypsyy myös aikuisena, ei ihastukset ole pelkkä teinien juttu. Ihmiset myös muuttuvat  ihan kaiken ikäisinä, ja sitä mukaa muuttuu myös prioriteetit ja mieltymykset.

2) Omaan elämään keskittyminen ja harrastaminen. Olen omasta kokemuksestani huomannut että ihastukset ja erilaiset pakkomielteet ovat saaneet liian suuret mittasuhteet silloin, kun en ole ollut omassa elämässäni tarpeeksi "kiireinen". Kun ei keskity itseensä ja itsensä kehittämiseen, saattaa helpommin lipsahtaa haaveilemaan ja keskittyä elämään vähän kuin jossain toisessa todellisuudessa. Kysy siis itseltäsi, oletko täysin onnellinen elämässäsi ja teetkö niitä asioita joista todella pidät? Toteutatko intohimojasi? Oletko tyytyväinen itseesi? Onko sinulla realistisia suunnitelmia ja unelmia?

3) Oikea ihastus. Itse pääsin lopullisesti julkkisrakkaudesta yli vasta kun tapasin oikeassa elämässä ihmisen, joka ylitti jopa tämän julkkiksen. Energiaa ei yksinkertaisesti enää riittänyt pilvilinnoihin kun oli joku kenestä pitää ihan livenä. Itselläni julkkisihastukset olivat pahimpina silloin, kun olin sinkku ja henkisesti aika yksinäinen. En olisi voinut edes kuvitella seurustelevani kenenkään kanssa oikeasti joten oli turvallisempaa rakastua johonkin saavuttamattomaan.

4) Jos mikään muu ei auta, niin irtiotto. Älä ruoki pakkomiellettä kuuntelemalla niitä levyjä, katselemalla niitä leffoja tai haastatteluja tai kiertelemällä keikoilla. Vaikka tekisi kuinka mieli sisustaa koko huone tämän ihastuksen kuvilla ja käyttää kaikki aika "fanittamiseen" tai unelmointiin, on parempi jos se ei ole koko ajan silmissä ja siten mielessä. Lähde ulos, pyydä kavereita kylään tai luo vaikka tinder. Kunhan luot suhteita mielummin oikeaan elämään. Kannattaa myös muistaa, että olet todennäköisesti ihastunut omaan mielikuvaasi tähän julkkiksesta, sillä et tunne häntä oikeasti ihmisinä. Mielikuvasi voi olla ristiriidassa todellisuuden kanssa, vaikka sitä ei haluaisi itselleen myöntää. 

Tämä auttoi myös minulla! Tsemppiä ap :)

Vierailija
10/12 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
11/12 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun minä olen ihan 100 lasissa ihastunut henkilöön, joka on tai on ollut julkkis ulkomailla. Ihan satumalta näin videon hänestä ja PoKS. En mieti kuin häntä . Kaveri oli suosionsa huipulla kymmeniä vuosia sitten. Oikein todella olen miettinyt, miten voin tavata hänet.  Hölmöä muta ei vaan voi mitään.

Vierailija
12/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen päättynyt lähteä tapaamaan häntä. Koska tyyppi vielä keikkailee niin sitä kautta sitten tungen itseni tutustumaan. Kyse ei kuitenkaan ole megatähdestä.Mitä luulette onnustunko hurmaaman tän vai pitääkö mua vaan jonain ikävänä fanina.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi