Kahvipalkka maksamatta
Kävin juuri yhdessä palveluyrityksessä. Miesmyyjä palveli hyvin ja teki ison työn, mutta ei halunnut siitä maksua. Sanoi sitten, että "no jos kahvipalkka sitten...". Kaivoin rahaa esiin kun eihän minulla mitään termaria ollut mukana... Mutta kieltäytyi heti maksusta. Kiusallinen olo jäi maksamatta jättämisestä, kun muualla olisin joutunut tuosta palvelusta reilusti maksamaan. Ei tunnu oikealta. Pitääkö mun nyt kahvi keittää ja juosta viemään se termarissa, vai mitä tuo kahvipalkkatoive oikein oli? En ymmärrä oikein termiä.
Kommentit (11)
Älä ihmeessä kerro enempää tuosta palvelutilanteesta : )
Mitä siis sait, ja missä?
Oisko treffipyyntö? Jos kutsut kahville?
Huoltoliikkeestä oli kyse. Ko. varaosa ei ihan ilmainen ollut ja hankkimisesta tuli myyjälle vaivaa paljon, niin kyllä jää rehellistä asiakasta kaivelemaan.
-ap
wonderer kirjoitti:
Huoltoliikkeestä oli kyse. Ko. varaosa ei ihan ilmainen ollut ja hankkimisesta tuli myyjälle vaivaa paljon, niin kyllä jää rehellistä asiakasta kaivelemaan.
-ap
Mikä varaosa ja mihin? Millainen vaiva? Ihan mahdotonta sanoa kryptiseen kirjoitteluusi mitään kohtuullista korvausta, vai onko se edes tarpeellinen.
Käy viemässä sinne vaikka munkki- tai pullapussi, kelpaa varmaan. Ainakin itse olen noin toiminut pari kertaa, kun on hinnaksi sanottu "pullakahvit".
Kymmeniä euroja oli osan hinta, eli ei mikään pieni mutteri. Ja joutui soittelemaan useamman päivän aikana sen perään. Kiitos kommenteista. Taidan käydä viemässä pullapussin huomenna. En tosiaan halua minäkään jäädä velkaa.
-ap
Aikuisten kesken tuollainen viaton "kahvipalkka" saattaisi hyvin viitata treffeihin. Minkä ikäinen mies oli kyseessä?
Olisit takahuoneessa imenyt miehen pussit tyhjäksi, niin olisitte sujut.
Onpa ihmeellistä,halusi vaan auttaa ilmasiksi. Ei sen kummempaa. Älä nyt ylireagoi.
Ei halunnut maksua ja halusi vaan tilanteesta pois. Ärsyttävää, tiedän. En itsekään siedä tunnetta että olisin velkaa kenellekään. Varmaan veisin take away kahvin ja itse leivottua pullaa vaikka sruraavana päivänä.