Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko mut jättää asunnottomaksi, vaikka mulla on 2 koiraa? :(

Vierailija
13.04.2016 |

Nyt alko toi asunnottomuus pelottaa, kun katsoin Armanin jakson... Olen ihan normaali ihminen, en juoppo tai narkkari. Tuli vain nyt mietittyä, että jos miehen kanssa joskus tulee ero, niin saanko asuntoa mistään... Moniin ei saa edes koiria ottaa niin sekin on hankalaa...

Mitä jos oon tuleva asunnoton, 2 koiran kanssa ja joudun paukkupakkasiin taivaan alle ja koirat kuolee kylmyyteen?

Apua :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et saa asuntoa harva vuokranantaja koiria haluaa asuntoihinsa.

Vierailija
2/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä toss ohjelmassq tapahtu mutt jos joudut asunnottomaksi niin kyllä kaupungin pitää sulle asunto hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikon kysymykseen: voidaan. Jos nainen kahden alaikäisen lapsen kanssakin voi joutua asunnottomaksi, niin luuletko, että sun koirat estäisi saman tapahtumasta sulle? Yhtään koiria väheksymättä. Toisaalta vois ollakin koirille parempi elää ilman sua, koska oot kyllä melkonen taliaivo. Herää. "Yhyy jos joskus tulee ero."  

Vierailija
4/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tulee ero niin muutat pois vasta kun asunnon olet saanut tai sitten mies muuttaa. 

En kylläkään käsitä tuollaista ajatusta, että "jos tulee ero". Eikö yhdessä olla sillä ajatuksella ettei me erota koskaan.

Vierailija
5/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä toss ohjelmassq tapahtu mutt jos joudut asunnottomaksi niin kyllä kaupungin pitää sulle asunto hankkia.

Ja siinä toinen taliaivo :D nää asunnottomatko on ihan omasta vapaasta tahdostaan asunnottomia? HAHAHAHAAHA. Vai että kaupungin PITÄÄ sulle asunto hankkia. Päivän paras vitsi.

Vierailija
6/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä, mulla on 2 koiraa, ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut saada vuokra-asuntoa. Olen ottanut yhteyttä myös ilmoituksiin, joissa sanotaan että ei lemmikkejä, ja usein näihinkin paikkoihin on järjestynyt pääsy, esim. lisävakuuksia vastaan tai sitä että aloitttaa vuokrasopimuksen ja vuokranmaksun heti vaikka muuttaisi esim. kuukauden päästä. Tällä hetkellä asun yksityisellä vuokralla Viikissä, asunnossa jossa oli ilmoituksessa ei lemmikkejä, mutta sain vakuutettua vuokranantajan siitä että koirani ovat aikuisia ja sisäsiistejä ja minä fiksu ihminen joka kyllä korvaan kaikki vauriot jos niitä tulee.

Vierailija
7/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta ja kaksi koiraa, ja huonosti käydessä, voisin joutua asunnottomaksi.

Vierailija
8/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ap ei muka saisi asuntoa mistään?

Vierailija
9/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä toinen taliaivo :D nää asunnottomatko on ihan omasta vapaasta tahdostaan asunnottomia? HAHAHAHAAHA. Vai että kaupungin PITÄÄ sulle asunto hankkia. Päivän paras vitsi.

.???? Mulle vuokranantaja ilmotti ett pitää lähtee kämpästä, laitoin kaupungille vuokrahakemuksen kiireellisenä (pakko saada kämppä ku uhkana joutua kadulle) ja pääsin muuttamaan tosi aikasessa vaiheessa. Ja asun siis yksin, ei lemmikkejä tai lapsia.

Vierailija
10/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tulee ero niin muutat pois vasta kun asunnon olet saanut tai sitten mies muuttaa. 

En kylläkään käsitä tuollaista ajatusta, että "jos tulee ero". Eikö yhdessä olla sillä ajatuksella ettei me erota koskaan.

Niin kyllähän se eroaminen ihan tavatonta on, ja tosi harvinaista. Varmaan just siksi, kun toinen joutuu aina asunnottomaksi.

Vierailija
11/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että hankkimalla koiria pitäisi päästä jonon ohi. Vain musta naama auttaa, saa asunnon heti, saa valita paikan ja laadukas on. Kaikki on uutta.

Vierailija
12/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän se eroaminen ihan tavatonta on, ja tosi harvinaista. Varmaan just siksi, kun toinen joutuu aina asunnottomaksi.

Tarkoitin oikeastaan  sitä, että miksi pitää noin kirjoittaa, että jos tulee ero. Voihan käydä ihan hyvin pariskunnallekin siten, että kämppä menee alta esim. myynnin vuoksi ja sitten ei ole pariskunnalla eikä koiralla kotia. Tuollaista erolla jossittelua en ymmärrä.

Vierailija
13/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hankkisit työpaikan ja varsinkin SÄÄSTÖJÄ ennen kuin se ero tulee? Pääset aika nopeasti jaloillesi kun on rahaa tilillä...  Jokaisen naisen pitäisi varautua siihen että joskus saattaa onnen auvoista huolimatta tulla esim. odottamatta kuolema puolisolle.

Vierailija
14/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa asuntoa niiden rekkujen kanssa, niin nehän jäävät ukollesi. Simple!

Vierailija
15/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pärjää pakkasessa paremmin kuin ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän