Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maamme on menossa kovaa vauhtia alas

Vierailija
13.04.2016 |

Minä en haluaisi asua päivääkään tässä maassa enää. Valitettavasti olen niin köyhä etten voi perhettäni muuallekaan siirtää. Tulee mieleen monia asioita. On hyvin vahva tunne, että maamme asiat ovat menossa erittäin huonoksi.
Minulla on pieni lapsi, mikä on hänen tulevaisuutensa tässä maassa? Mikä on näiden nuorten ja lasten tulevaisuus? En sitä väitä, että maailmalla olisi välttämättä paremmin, vaan sitä, että mikä tyhmyys on iskenyt maamme johtoon. Aivan kuin heidät olisi tyhmistetty. Jokainen joka yhtään osaa ajatella tietää, että tästä ei hyvää seuraa enää kenellekään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huoleta kun voin aina muuttaa pois täältä. Vituttaa kyllä kun on tänne jo maksettu niin paljon veroja. Suomenhan pitäisi maksaa Suomeen kertynyttä eläkettä ulkomaillekin, mutta kuka tietää kauanko tähän systeemiiin voi luottaa. Vituttaa vaan että mieskin on maksanut tosi paljon eläkemaksuja tuloistaan muutaman vuoden sisään ja luoja tietää nähdäänkö niitä rahoja enää koskaan jos muutetaan muualle.

Emme enää näe että asuisimme Suomessa välttämättä ikuisesti. Suomessa ei voi hirveän korkealle uralla edetä, koska tää on pieni maa kuitenkin. Vaikka suomessa tienaisi hyvin, niin on kuitenkin vielä aika persaukinen kiitos vain verotukselle ja ylisuorittajille ei ole tarpeeksi laajalla skaalalla erittäin hyviä uramahdollisuuksia.

Eivät mun lapseni enää välttämättä asu Suomessa tulevaisuudessa. En tiedä asutaanko itsekään. Itse tulen työskentelemään ainakin muutaman vuoden välissä ulkomailla.

Vierailija
2/3 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se gauheaa, voi gamala, vähän kun leikataan, niin etuudet ovat samalla tasolla kuin suurilla ikäluokilla aikoinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman yrittäjiä ei ole töitä.