Sössin sitten yhteishaun... opintopolussa väärät tiedot.
Hain yhteishaussa , mutta tänään huomasin että lomakkeella olikin etunimen tyttären nimi (tyttö haki viime vuonna ja harjoittelemme minun pankkitunnuksillani opintopolussa hakua). Nyt tyttären nimi onkin jäänyt sinne, eli vaikka kirjaudun omilla pankkitunnuksillani, oma nimeni ei tule hakemuksella. Tätä ei pysty palvelussa mitenkään korjaamaan. Ja kyllä, laitoin sähköpostia hakijapalveluihin... Pelkään vain että tämä haku oli tässä. :-(
Kommentit (16)
On toki, kaikki muut tiedot oikein, myös sukunimi. Vain etunimenä se tyttären nimi...
Joo niin varmaan. Pankkitunnistautumisessa nimi tulee automaattisesti, sehän se tunnistautumisen idea on, joten miten sun tunnuksilla olisi tyttö voinut hakea omalla nimellään?
No niinhän sitä luulisi... Ei tyttö tietenkään ole hakenut minun tunnuksillani, vaan omillaan. Harjoittelimme hakua minun tunnuksillani kun hänellä ei vielä ollut omia. Ja nyt hänen nimensä on minun opintopolussa niin, enkä saa sitä muutettua.
No voi hyvää päivää! Ei pankkitunnuksia luovuteta muille, ne vastaa henkilötodistusta tunnistuspalvelussa!! Vai antaisitko passisi tyttärellesi kun lähtee ekan kerran reissuun yksin, ja sitten selittäisitte rajavartioille että " tyttö vasta harjoittelee matkustamista"?
Vierailija kirjoitti:
selitä toi työkkärissä :D
Miksi minun työkkärissä pitäisi mitään selittää? En ole työkkärin asiakas.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvää päivää! Ei pankkitunnuksia luovuteta muille, ne vastaa henkilötodistusta tunnistuspalvelussa!! Vai antaisitko passisi tyttärellesi kun lähtee ekan kerran reissuun yksin, ja sitten selittäisitte rajavartioille että " tyttö vasta harjoittelee matkustamista"?
Huoh .. en ole luovuttanut niitä muille. Kirjauduin itse palveluun ja kokeilimme yhdessä hakemuksen täyttöä. Sen jälkeen hän sai omat tunnukset ja haki niillä kouluunsa.
Kannataa varmaan odottaa mitä ne opintopolusta vastaa. (En kyllä ymmärrä miten tuo voisi olla mahdollista). Etkö tarkistanut hakulomaketta ennen lähettämistä?
Ehkäpä se väärä nimi saadaan sinne korjattua ja tuskin haku kaatuu tuohon, jos kerran siellä kuitenkin on sinun henkilötunnus tiedoissa ja muut tiedot oikein.
Typerin provo vähään aikaan. Pitää ihmisen olla päästään sairas, kun näin sysipaskoja tarinoita vaivautuu keksimään. Pelkkä huomionhakuisuus ei tätä selitä.
Vierailija kirjoitti:
Typerin provo vähään aikaan. Pitää ihmisen olla päästään sairas, kun näin sysipaskoja tarinoita vaivautuu keksimään. Pelkkä huomionhakuisuus ei tätä selitä.
Hehhee. Miksi tämä olisi provo? Kai nyt osaisin tätä paremman keksiä jos provoilla haluaisin... -ap
Vierailija kirjoitti:
Kannataa varmaan odottaa mitä ne opintopolusta vastaa. (En kyllä ymmärrä miten tuo voisi olla mahdollista). Etkö tarkistanut hakulomaketta ennen lähettämistä?
Ehkäpä se väärä nimi saadaan sinne korjattua ja tuskin haku kaatuu tuohon, jos kerran siellä kuitenkin on sinun henkilötunnus tiedoissa ja muut tiedot oikein.
No mielestäni kyllä tarkistin, satavarma en ole... Ei tullut mieleenkään että nimi voisi olla väärin, kun pankkitunnuksillani sinne kirjauduin. Kyllä itse palvelussa on aika iso bugi jos tällaista mokaa ei pysty siellä korjaamaan itse. Entä jos tietoihin tulee vaikka näppäilyvirhe, siellä se on sitten ikuisesti. ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni kyllä tarkistin, satavarma en ole... Ei tullut mieleenkään että nimi voisi olla väärin, kun pankkitunnuksillani sinne kirjauduin. Kyllä itse palvelussa on aika iso bugi jos tällaista mokaa ei pysty siellä korjaamaan itse. Entä jos tietoihin tulee vaikka näppäilyvirhe, siellä se on sitten ikuisesti. ..
Pystyyhän siellä korjaamaan itse, mutta ei tietenkään hakuajan jälkeen.
Omaa hakemustaan pystyi muuttamaan ja hakukohteita vaihtamaan koko hakuajan voimassaoloajan.
Sinun nimesi tulee sinne automaattisesti kun kirjaudut sisään pankkitunnuksillasi. Eli ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun nimesi tulee sinne automaattisesti kun kirjaudut sisään pankkitunnuksillasi. Eli ei voi olla totta.
No menepä kokeilemaan ihan itse. Totta on, valitettavasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyyhän siellä korjaamaan itse, mutta ei tietenkään hakuajan jälkeen.
Omaa hakemustaan pystyi muuttamaan ja hakukohteita vaihtamaan koko hakuajan voimassaoloajan.
No se tässä huolettaakin kun hakuaika on päättynyt ja siellä väärä nimi hakemuksessa. Voi prkeleen prkele! :-( Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...
Onko siellä kuitenkin sinun henkilötunnuksesi tiedoissa?