Mitä vähemmän tyrkytät seuraasi toiselle, sitä enemmän toinen haluaa olla kanssasi
Kommentit (10)
Mikä mahtaa olla lähtötasona? Ollaanko jo tuttuja vai vielä vieraita?
Minä en ole tyrkyttänyt seuraani kenellekään ainakaan viiteentoista vuoteen. Minulla on kaksi tuttavaa, joita tapaan kerran tai pari vuodessa. Muita kavereita, tuttuja tai ystäviä ei ole. Väitteesi siis ei pidä minun kohdallani paikkaansa ollenkaan.
Miesten kanssa mulla toimii. Mitä vähemmän itse yritän järjestää yhteistä aikaa, sitä enemmän mies on siitä kiinnostunut ja näkee sen eteen vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mun tapauksessa. Jos mä en ota kehenkään kaveriin yhteyttä, niin ei kyllä kukaan muhun päinkään ota. Ihan itsekseni saan olla.
Jos mä taas ehdotan jotain tyyliin, että voitas joskus tavata, niin silloin ollaan heti että joo nähdään vaan. Muuten ei.
Mulla ihan sama juttu. Mistäköhän johtuu? Luulisi, että jos eivät halua olla kanssani tekemisissä niin eivät haluaisi tavatakaan (keksisivät tekosyitä miksi ei ehdi nähdä tmv.)
Ei pidä paikkaansa. Jos haluan seuraa, ja kysyn sitä, niin aina joku on innokas lähtemään jonnekin. Jos taas on ollut kausi ettei ole aikaa eikä kiinnostusta pitää yhteyttä ihmisiin, niin aika harva minuunkaan pitää yhteyttä.
Jos joku viestittää, ettei juuri nyt ole kiinnostunut minun seurastani, niin annan hänen olla rauhassa. Ajattelen että muutkin tekevät näin.
Se riippuu aika paljon siitä, miten yhteydenotto otetaan vastaan. Sellasille on varmaan kysyntää, jotka joskus innostuvatkin jostain.
No en nyt tiedä. Saattaa olla totta ehkä sellaisissa tapauksissa, joissa ollaan vasta tavattu ja ihan lääpällään toisiinsa. Mutta esimerkiksi minulla on tilanne se, että puhelin ei soi kuukausiin, edes äitini ei minulle soita. En kyllä minäkään kenellekään soittele tai tekstaile, mutta kuitenkin.
Eihän se tietenkään mene niin. Ei minä itsekään pidä ihmisistä sen mukaan, miten paljon he pitävät minuun etäisyyttä. Siihen vaikuttavat niin monet muut asiat. Ja ihan tutustumisvaiheessa itse pidän enemmän ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita minun seurastani. Parhaat ystävyyssuhteeni ovat syntyneet siten, että nämä ihmiset ovat aktiivisesti pitäneet minuun yhteyttä.
Ei ainakaan mun tapauksessa. Jos mä en ota kehenkään kaveriin yhteyttä, niin ei kyllä kukaan muhun päinkään ota. Ihan itsekseni saan olla.
Jos mä taas ehdotan jotain tyyliin, että voitas joskus tavata, niin silloin ollaan heti että joo nähdään vaan. Muuten ei.