Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka osoitat seksuaalista halukkuuttasi?

M39
13.04.2016 |

Siis muualla kuin sängyssä. Miten se sinussa ilmenee?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaan kesäpäivänä on ihanaa olla kireissä ja ohuissa pikkushortseissa ilman pikkareita ja ohuen ohuessa t-paidassa ilman rintsikoita.  Silloin mä tykkään kiusotella miehii sillai, et mä ostan tuutin ja imen sitä kuin munaa.  Siis te ette voi kuvitella niiden miesten ilmeitä. Ihan tuntee kuinka kiima nousee ja etumukset alkavat pullottaa ihan siinä silmänräpäyksessä.

Oli tuo tarua tai totta, mutta kiihotun juuri siitä että naiset tekevät noin härnätäkseen tai tietämättään. Eikö täällä kukaan ajattele tavallani, miltä se näyttää kun nainen imee mehujäätä tai nuolee tuuttia ja ottaa sen joskus aivan suuhunsa. Jumakauta miten himot hyrräävätkään, suurinosa naisista tekee tuota juuri härnätäkseen, ja tämän olen kuullut naisilta. M

Vierailija
22/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaan kesäpäivänä on ihanaa olla kireissä ja ohuissa pikkushortseissa ilman pikkareita ja ohuen ohuessa t-paidassa ilman rintsikoita.  Silloin mä tykkään kiusotella miehii sillai, et mä ostan tuutin ja imen sitä kuin munaa.  Siis te ette voi kuvitella niiden miesten ilmeitä. Ihan tuntee kuinka kiima nousee ja etumukset alkavat pullottaa ihan siinä silmänräpäyksessä.

Olisitko ihmeissäsi jos sinut tuon "härnäämisen" jälkeen raiskattaisiin?. AjatteleM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ihmeissäsi jos sinut tuon "härnäämisen" jälkeen raiskattaisiin?. AjatteleM50+.

Eihän makeanhimoinen ihminenkään ryntää ahmimaan konditorion ihania leivoksia, vaikka niitä tiskin takana näkee. Toi kiusoittelu on kuin se kermavaahto siinä leivoksen päällä. Se viimeinen silaus, joka saa makeanhimoisen kuolaamaan.

En todellakaan halua tulla raiskatuksi, mutta joskus kyllä kieltämättä fantasioin siitä salaa mielessäni. No, mut se on eri juttu.

Vierailija
24/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän makeanhimoinen ihminenkään ryntää ahmimaan konditorion ihania leivoksia, vaikka niitä tiskin takana näkee. Toi kiusoittelu on kuin se kermavaahto siinä leivoksen päällä. Se viimeinen silaus, joka saa makeanhimoisen kuolaamaan.

En todellakaan halua tulla raiskatuksi, mutta joskus kyllä kieltämättä fantasioin siitä salaa mielessäni. No, mut se on eri juttu.

Haluaisin mielelläni lukea raiskausfantasiasi, mutta en mitään sellaista missä hakattaisiin/Villeiltäisiin. Sellainen raju ottaminen kiinnostaisi olisi sitten 1-10 miestä, saisitko siitä tyydytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan