Miksei firma X:n asiakaspalvelun esimies ota vieläkään yhteyttä?
Olen odottanut yhteydenottoa viime viikosta lähtien. Ensimmäinen asiakaspalvelija lupasi kirjallisen yhteydenoton eli sähköpostia muttei sitä ole tullut. Olen tarkastanut myös roskapostikansion.
Soitin eilen toiselle asiakaspalvelijalle, joka sanoi puolestaan ettei esimiehellä ollut aikaa ottaa yhteyttä eilen mutta hän soittanee tänään. Asiakaspalvelija ei osannut kertoa tarkkaa kellonaikaa jolloin esimies soittaa.
Pakko todeta, että alan saamaan kyseisestä firmasta varsin huonon kuvan tämän viivyttelyä vuoksi. Miksei firma X:n esimies ota vieläkään yhteyttä? Luulisi, että se on hänen työtehtäviään. Voisiko joku asiakaspalvelun esimiestehtävissä oleva valottaa asiaa? Asiani ei koske jotain skismaa asiakaspalvelijan kanssa tai muuta vastaavaa.