Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kosteusvaurio talossa

Vierailija
13.04.2016 |

Muutettiin viime vuoden elokuussa rivitalo asuntoon ja sen jälkeen olen tuntenut itseni kovin väsyneeksi ja olo on tukkoinen ja aamuisin aivastuttaa. Lisäksi olohuoneessa muutama kerta ollut vieraspatja lattialla niin aamulla se on ollut kostea. Jos olen oikein ymmärtänyt niin yhdessä asunnossa tässä talossa on vesivahinko ollut. Voisiko tässä ruveta epäilemään jonkin asteen kosteusvauriota? Vuokralla ollaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Haiseeko home? Sitä ei välttämättä itse haista, kun asunnossa asut, joten kysy vierailta rehellinen mielipide, jääkö vaatteisiin ummehtunut haju teillä käynnin jälkeen. Jos hajua on, välittömästi lisäselvityksiä. VAIKKA hajua ei olisi, se ei tietenkään tarkoita, etteikö silti talossa voisi olla homevaurio.

2. Tuohon patjajuttuun en nyt ota kantaa, mutta siis millä tavalla kostea? Jos kyseessä joku ohut vaahtomuovipatja & siinä on joku nukkunut, niin voihan sen ihmisen hikoilu saada patjan esim. pohjasta kosteaksi, kun ilma ei pääse kiertämään. Siksihän sitä sängyissä pitäisi olla sälepohja.

3. Vesivahingot nyt ovat yleisiä. Vaikka yhdessä asunnossa on ollut, niin eihän se nyt merkitse mitenkään sitä, että teilläkin olisi.

4. Jos oireesi jatkuvat eikä muuta syytä niille löydy, ilmoita vuokranantajalle ja pyydä tutkimuksia. Jos sellaisia ei suostu tekemään, itse muuttaisin toisaalle. Terveydellä ei kannata leikkiä.

Vierailija
2/3 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ilmanvaihto ja kaikki suodattimet. Moni ei tiedä että liesituulettimen suodatin pitää pestä. Eli tuleeko tarpeeksi korvausilmaa ja korvausilman poisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanvaihdon säädöt pielessä?