Kuinka pitkät on pitkät jalat teidän mielestä? (Mitattuna haarasta lattiaan/farkkujen tuumakoot)
Kommentit (9)
Mun jalkojen sisäpituus on muistaakseni vain 83cm mutta olen useasti kuullut että mulla on pitkät jalat (pituuteeni nähden). Olen 168cm pitkä.
Naisilla farkkujen pituus se 34 vähintään...
162 cm ja pituus tuumissa 32. Mulla on pituuteeni nähden suht pitkät jalat. Joskus mittojani on verrattu mittatutkimukseen (Kuopion yliopisto, v. 2001) ja minulla on pituusryhmässäni keskivertoa pidemmät jalat (ja selkä taas lyhyt).
Olen noin 170cm pitkä, jalat tuumissa 35. Usein sanotaan, että omaan pitkät jalat.
Tässä tuo mainitsemani tutkimus:
http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/frantic/stjm/N-2001.pdf
Linkki ei toimi, mutta aineistoon pääsee kopioimalla osoitteen ja googlettamalla sen. :)
Laskin, että taulukon mukaan minun pituisella henkilöllä olisi 29:n tuuman pituiset housut/farkut. Itselläni on 32 eli siis keskimääräistä pidemmät.
Sippy cup kirjoitti:
Olen noin 170cm pitkä, jalat tuumissa 35. Usein sanotaan, että omaan pitkät jalat.
Jalkasi ovat 10 senttiä pidemmät kuin muu ruumiisi yhteensä. Tulee mieleen tämä:
Riippuu ihmisen pituudesta. No mulla 32 tuumaa, pituus alle 170 cm, eikä mun jalat ole mielestäni pitkät. Että siitä ylöspäin.