Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö antamaan anteeksi

Vierailija
12.04.2016 |

Sain selville että mieheni on käynyt maksullisilla puolen vuoden ajan n. 1-2 krt/ vko. Naiset suomalaisia 20-v opiskelijoita. Me oltu naimisissa koht 16-vuotta, pari lasta. Ite olen itsestäni huoltapitävä urheilullinen hoikka suht. nätti. Seksiä meillä ollu säännöllisesti 1-2krt viikossa. Ihan vaihtelevaa sellaista.

Nyt ollu sit hirvee kriisi tästä, mies toteutti jotain fantasioitaan kuulemma. En tiedä pystynkö enään ton ukon kans jatkaa. Se rahamäärä ja aika jonka tähän "harrastukseen" upotti on pois perheeltä. Ukon helppo "harrastaa" kun on yrittäjä. Et aina voi keksiä jotain työmenoa. Kai täs pitää käydä jossain testeissäki..mistäs sitä tietää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anteeksi pyydetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että pystyisin. Tai siis teknisesti yrittäisin antaa anteeksi, mutta en pystyisi jatkamaan. 

Vierailija
4/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pahoillaan ja pyysi anteeksi. Mutta itseäni vaivaa että tää homma loppui vasta kun jäi kiinni.

Oksettaa et perheen lomamatkallakin oli hutsut mielessä. Päivysti koko ajan puhelimen kanssa ja sopi tapaamisia. Lähetteli jotain kuvia. Se kaikki valehtelu myös mikä tähän liittyy. Kirkkain silmin sanoo et nyt on töitä.

AP

Vierailija
5/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko itse vai paljastuiko vahingossa. Mitä se mies itse nyt ajattelee tehdä. Mitä sovitte jatkossa, ettei tule yllätyksiä. Ainakin kertoa toiselle kun alkaa niitä fantasioita toteuttamaan jonkun muun kanssa.

Vierailija
6/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuli turhia kysymyksiä

Vierailija
7/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tapalutka. En jatkaisi sellaisen kanssa.

Vierailija
8/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kyllä enää mun mies, jos olisi maksullisia käyttänyt. En ottaisi sellaista miestä, joka niitä käyttää, edes kerran ja sinkkuna, olisi arvot niin täysin erilaisert kuin mulla.

Vierailija
9/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huånå

Vierailija
10/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä vielä olet sen kanssa????

Vierailija
11/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastu vahingossa. Kun sanoin et tiedän asiasta yritti silloinkin kieltää ettei ole mitään.

Jotenkin vielä ymmärtäisin jos olisin ite pihtaava akka, mut tästä ei kyse. Meillä lapsetki jo isoja koululaisia et pystytään järjestää kahdenkeskistä aikaa.

Mies yrittää nyt hirveesti hyvitellä, ostaa kaikkea ja hellittelee. Joku päivä mul menee ihan ok. ja jonain päivänä vihaan tota miestä niin et silmis sumenee. Mietin kyllä koko ajan myös avioeroa. Mut se ei ole niin helppoa kun pitkä historia, lapset asunto ynm.

Oon lukenu ohjeita naisille et antakaa niille ukoille, niin ne ei lähde pettämään...ei toiminu meillä!

Vierailija
12/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne toimi jos miehellä on joku pakottava tarve kaksikymppisiin opiskelijoihin ja itse on 35 v perheenäiti. En kyllä itse voisi mitenkään jatkaa miehen kanssa, en usko edes että lopettaa kun noin addiktoitunut on.

Vierailija
13/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se olisi siinä.

Vierailija
14/14 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon et on lopettanut, koska niin hirveet riidat ollu ja nähny mun kärsimyksen. Sanoin et yksikin juttu viel meiän avioliitto on ohi samantien.

Mutta mistä sitä tietää satavarmasti jos eksyykin hutsun luo fantasioimaan. Osaa vaan olla varovaisempi ja peitellä tekonsa paremmin.

Pää on tosi sekasin tästä jutusta. En pysty käsittää 40v ukkoa nuorten tyttöjen kans. Taitaa olla joku addiktio.

Oikeesti voisin jonkun kerta kännipanon baarista viel joteki sulatella..mut tää et on muna pystyssä täysin selvinpäin odotettu tapaamista. Ja näitä kertoja oli niin paljon! Ettei ollu kyseessä joku jännä kokeilu. Saatana et ottaa päähän. Taitaa tulla taas yksi avioero tilastoihin lisää. Voi sitten ihan vapaasti käydä fantasioimassa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme