Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun kortti läksi taas.

Vierailija
12.04.2016 |

Johan se olikin useemmaan kuukauden. Miten voi olla näin huono säkä. Aina kun ajan niin skoudet kyttää jossain. No nyt oli vaan 186 vauhtia,viimmeksi 237. Sakkoo,sakkoo. Mieheni tykkää. Viuh..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni oli samanlainen. Nyt hän pyöräilee isommilla baanoilla. Hänelle vauhti oli kaikki kaikessa. Aina täysillä. No 27v oli kun kiire loppui. Ei paljon jäljelle jäänyt kun ojaan ajoi.

Kuoliko heti. Veljeni eli kolme päivää. Kävin sairaalassa ja olin aivan hetken. Toivotin hyvää matkaa minne ikinä meneekin. Itse ajan nykyään niin hiljaa. Jotkut piippailee. Ei Haittaa enää.

Vierailija
22/24 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni oli samanlainen. Nyt hän pyöräilee isommilla baanoilla. Hänelle vauhti oli kaikki kaikessa. Aina täysillä. No 27v oli kun kiire loppui. Ei paljon jäljelle jäänyt kun ojaan ajoi.

Tyhmän kaunista. "ajelee isommilla baanoilla" Minun isä myös. Tosin rattijuoppo murhasi hänet. Siellä jossain hänkin nyt ajaa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuopot pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
24/24 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee. Isän jaggella ajoin tänään 250. Rajoitin. Takakumit kilju kuten tytärkin. Lujempaa,lujempaa. ...tana päässyt romulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä