Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa pussin perunoista homeessa, voiko loput syödä?

Vierailija
11.04.2016 |

Ostin jokin aika sitten pussin perunoita, oon säilyttänyt jääkaapissa ja nyt aloin valmistaa niistä ruokaa. Muutamassa perunassa oli vähän hometta, loput näyttävät ihan hyviltä. Olen nuo nyt kuorinut ja kuutioinut, sisälläkään ei näytä olevan mitään ylläreitä. Onkohan nuo ihan hyviä syötäviksi?

Sori tyhmä kysymys, olen joo just näin uusavuton mutta kysymällähän sitä oppii.. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko on niin syö pois. Ei home pääse kuoren läpi. Pinta on kuitenkin voinut olla homeessa (ei vielä näkyvässä) ja levitä pesemisen/kuorimisen yhteydessä eli ihan kauhean usein söisiä homeisesta pussista.

Vierailija
2/3 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pakko on niin syö pois. Ei home pääse kuoren läpi. Pinta on kuitenkin voinut olla homeessa (ei vielä näkyvässä) ja levitä pesemisen/kuorimisen yhteydessä eli ihan kauhean usein söisiä homeisesta pussista.

Kiitti! Joo ei ollut ajatuksena ottaa tavaksi, ahdistais vaan heittää koko pussi ruokaa pois parin homeisen yksilön vuoksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööh, pääsee. kun pinnassa on näkyvää hometta niin elintarvikkeessa on jo rihmastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme