Onko miehesi himonussija?
Kommentit (28)
Mun mieheni on tosi hurja himonussija. Jos satun jotenkin pyllistämään (mulle sattuu näitä pyllistysvahinkoja aika usein), niin mies tulee taakse kiskaisemaan housut kinttuun ja aloittaa armottoman himonussinnan. Mun ei auta siinä kuin purra huulta ja kestää parhaani mukaan. Siinä aina polvia vähän heikottaa, kun saa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tarkalleen ottaen himonussija? Taidan olla sellainen. Himo on kova kun nussin.
Himonussija nussii rajusti ja himokkaasti ihan kuin hänen elämänsä olisi sen nussimisen varassa. Kuin janoinen joka on juuri ylittänyt Saharan autiomaan polkupyörällä löytäisi virvoittavan keitaan, niin himonussija käy vaginan äärelle ja ahmii ja köyrii kuin viimeistä päivää. Sellainen on himonussija.
Kuulostaa ihanalta, haluaisin paljon himonussintaa!
Olen hienostunut vaginanautiskelija. Kaadan ensin lasillisen hyvää punaviiniä molemmille. Luen runojani rakkaudesta. Sitten sivelen sulalla naiseni vatsaa ja rintoja. Lopuksi livon häpyhuulia kielenkärjellä ja saatuani luvan työnnyn sisään. Pian saankin orgasmin rakkaani kehuessa runojani Lacania siteeraten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nussis joka päivä jos sais valita...
Ehkä on valintansa tehnyt ja nussiikin. Sinä vaan et tiedä sitä.
Mieheni on huima himonussija. Aina perseessä kiinni saan pystystä, sängyssä, autossa ja viimmeksi jopa prisman inva wc;ssä. Aivan tolkuton panija, mutta kuitenkin TYKKÄÄN. N28.
On todellakin, vähän liiankin kanssa. Minulla jatkuvasti perse kipeä.
T. jockke
Jos tuo on määritelmä, niin olen ollut aina. Varmaan siksikin vaimo pitänyt itsellään.