Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi himonussija?

Vierailija
11.04.2016 |

Vai onneton nylkyttyjä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, hän on tikkunokkija.

Vierailija
2/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nussis joka päivä jos sais valita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen mies ole-kuka enemmän,kuka vähemmän,mutta kaikki haluaisivat kuitenkin aina olla sitä juuri eniten...

Vierailija
4/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä, normaalisti kyllä joo. Nyt on masennukset ynnä muuta stressiä päällä niin himonussinta vähentynyt, vaikka tabuhan se miesten haluttomuus on. Vaikka olisi kulli puoliksi poikki niin silti on esitettävä muille miehille himosonnialfaa! ;) *tirsk* on ne miehet hölmöjä.

Vierailija
5/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tarkalleen ottaen himonussija? Taidan olla sellainen. Himo on kova kun nussin.

Himonussija nussii rajusti ja himokkaasti ihan kuin hänen elämänsä olisi sen nussimisen varassa. Kuin janoinen joka on juuri ylittänyt Saharan autiomaan polkupyörällä löytäisi virvoittavan keitaan, niin himonussija käy vaginan äärelle ja ahmii ja köyrii kuin viimeistä päivää. Sellainen on himonussija.

No sitten varmaan olen. Anteeksi naiset. Oon kauhee, oksettava himonussija. Purenkin ja vedän tukasta ja tykkään läiskia ja kouria. Oon hirvee ihminen. Himojen orja. Saako jostain jarrua?

Vierailija
6/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tarkalleen ottaen himonussija? Taidan olla sellainen. Himo on kova kun nussin.

Himonussija nussii rajusti ja himokkaasti ihan kuin hänen elämänsä olisi sen nussimisen varassa. Kuin janoinen joka on juuri ylittänyt Saharan autiomaan polkupyörällä löytäisi virvoittavan keitaan, niin himonussija käy vaginan äärelle ja ahmii ja köyrii kuin viimeistä päivää. Sellainen on himonussija.

Tulis käymään täälläkin.

Vierailija
7/28 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sellaisen tunnistaa oikein  kunnon maskuliinisesta kouraisusta pakaroilla  ja alkuvoimaisen pakahduttavasta karjaisusta kun se työntyy sisään...

Vierailija
8/28 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa yksikään nainen ei halua rajua menoa, vaikka niistä lukevatkin niistä. best sellereistä. Lopulta lahnoja kaikki.

Vierailija
9/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas, mie halluun rajua menoa ja oon nainen. Enkä oo kyl ainoo :D

Vierailija
10/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juuri sellainen. Onneksi pidän antamisesta. Minttu

Vierailija
11/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä himoitsee minua sellainen katse silmissään joka päivä, en kyllä ymmärrä ollenkaan, kun olen tälläinen ihan tavallinen hieman vilkas hassu höpsöttelijä🤷

Vierailija
12/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota vauhtia tämä ketju. Sen sijaan ketju, missä seksi on ällöttävää saa täällä satoja peukkuja😂😂😂😂

Vierailija
13/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset erakoituvat tätä tahtia. Romantiikkaa ja kiltteyttä ei enää ole. On vain himonu**ja.

Vierailija
14/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on himonussijaviiksetkin.

Vierailija
15/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas, mie halluun rajua menoa ja oon nainen. Enkä oo kyl ainoo :D

Ilmiannettu kymmenen vuotta vanha pervoketju jonka sä idiootti nostit esiin.

Vierailija
16/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota vauhtia tämä ketju. Sen sijaan ketju, missä seksi on ällöttävää saa täällä satoja peukkuja😂😂😂😂

Emoijihullu voi vetää vi tun päähänsä ja tukehtua.

Vierailija
17/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se mies parisuhteessamme, joten olen.

Vierailija
18/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan, hän on tikkunokkija.

Onneksi minua ei ole koskaan kutsuttu tikkunokkijaksi. Psyk.sh.

Vierailija
19/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nussis joka päivä jos sais valita...

Oikea meininki. Sano ukollesi terkkuja.

Vierailija
20/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä erityisesti nuorempana, missä vaan milloin vaan. Himonussin niin etten antanut tyttöystävälle ollenkaan ohjia. Tytön kellistämiseen selälleen alle oli himo. Hän sai orgasmeja kanssani ja se vaan innosti lisää dominoimaan ja se todella oli dominointia paitsi, että siinä oli romanttinen aspekti nimittäin lähetyssaarnaajan mahdollistamat suudelmat kiimaisen nussimisen lomassa ja silittelyt, silmiin katsomiset. Tytön kauneuden ihailu niin lähellä. Huohottelut kiinni toisissamme. Aina päällä, aina lähärissä. Terkkuja Hennalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä