Downshiftaaja ja parisuhdekuviot - kelpaisiko teille tällainen mies?
Oken 33-vuotias akateeminen mies. Luovuin kaksi vuotta sitten entisestä elämästä ja hyväpalkkaisesta työstäni ja olen sen jäljeen lähinnä matkustellut, harjoittanut pienimuotoista luomuviljelyä vuokraamallani palstalla, ja opiskellut humanistisen alan tutkintoa yliopistossa. Tulen vähällä toimeen, säästän ja kierrätän. Elämäni on taloudellisesti niukkaa mutta kuitenkin turvallista. Olen päättänyt omistaa loppuelämäni opiskelulle, joogalle ja matkustelulle, pukumieheksi en enää aio ryhtyä, tuskin menen koskaan varsinaisiin oikeisiin töihin. Kirjoittaminen ja taiteentekeminen kiinnostavat, samoin kielet ja kulttuuri, mutta enemmän harrastuksena kuin työurana. Olen 191 cm ja 85 kg, hyväkuntoinen, pitkätukkainen ja parrakas. Olen kiltti ja huumorintajuinen.
Millaisiksi arvioitte mahdollisuuteni parisuhdemarkkinoilla?
Kommentit (23)
Huonot mahdollisuudet, ainakin minun silmissä. Puistattaa ajatus laiskoista ihmisistä.
Mä olen sua muutaman vuoden vanhempi, ja ilmeisesti sillä tavalla konservatiivisempi, että mun mielestä downshiftaaminen ja tuilla elely ovat kaksi eri asiaa. Jos rahoitat elämäsi itse, ok, kaltaiseni samanhenkiset hippitädit ja -tytöt lämpenevät kyllä, jos tuilla, sitten varmaan ne toisenlaiset.
Samanhenkistä naisia kyllä löytyy, mutta ei tältä palstalta.