Tytär on tilannut koulunsa asuntolaan viikoittain pizzan. Onko laitonta?
Olen ottanut tytön puhutteluun kyllä, siitä ei sen enempää. Voiko tästä tylla jotain sanktioita koulun tai poliisin taholta. Pizzat oli tilattu pizza online sovelluksella.
Kommentit (31)
Miksi olisi laitonta? Siis jos on maksanut ja muut velvoitteet suorittanut? Mikäs natsimutsi sinä olet?
Ei kai siinä mitään jos on maksanut ne?
Jos tytär ne on maksanut, ei ole mitään laitonta tapahtunut.
Ootko sä jotekin vajaa?
Miksi pitsan tilaaminen muka olisi laitonta? Tai edes jollakin tavalla väärin?
Lapsi on kuitenkin alaikäinen eikä voi mielivaltaisesti päättää raha-asioistaan. Ap
Jos olet jättänyt ne maksamatta niin poliisi kolkuttanee ovellesi tällä viikolla.
Laitonta ja hengenvaarallista, etkö ole äitinä kertonut, että pizza voi johtaa hauskanpitoon ja ystävyys-suhteisiin?
Onhan tuo nyt paljon pahempaa kun Panama-skandaali.
mun lapsi oli ostanut kaupasta jäätelöä :C
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on kuitenkin alaikäinen eikä voi mielivaltaisesti päättää raha-asioistaan. Ap
Kyllä vaan voi omia rahojaan hallinnoida, jos kerran hänellä on käteistä, tai tili, johon hänellä on kortti. Pitsan ostaminen ei missään tapauksessa ole rikosta nähnytkään.
Jokseenkin surkee provo.
Ja sitä paitsi saattaa olla koulun yhteisien sääntöjen vastaista tilata noin vain pizza koulun alueelle.
Hahah, löysää vähän. Sunko rahoilla se siellä asuntolassa elelee?
eihän vaan ollut oreganoa mukana?
Jos se oli kuuden euron lätty, niin sitten oli laitonta.
Siitä tulee läski. Ainoa seuraus jatkuvissa pizza-tilauksissa. Ota yhteys palstan läskipoliisiin, jos tiedät ketä tarkoitan. 😉
Kannattaa olla huolissaan. Pizza on portti pahempiin aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat yhtä hullulta kuin mun entinen pomo. Olin alaikäinen kun olin töissä ja pomo soitteli mun äidille kuinka lapsi tuhlaa palkan oman eläimen uusiin tavaroihin. Jessus. :D
Kyllä. Pizzan tilaaminen on laitonta.