Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ex ottaa yhteyttä, kuinka todennäköistä mielestäsi on

Vierailija
10.04.2016 |

Että hänellä ei ole minkäänlaisia tunteita, kunhan vain kyselee, miten menee, vaikka pärjäisi oikeastaan ilman sitä tietoakin?

Hemmetti kun yksi eksänpaska häiritsee elämääni korvieni välissä, niin ärsyttävä ihminen mutta otti yhteyttä ja nyt en voi lopettaa miettimistä. M i k s i.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä ja oudointa oli, että ex selitti pitkästi asioista aivan kuin mitään riitaisaa eroa ei olisi ollutkaan. Ei anteeksipyyntöä, vain ihmeellinen palaaminen niin kuin ei mitään. Minkä minä sille mahdan, että homma on jäänyt häiritsemään, vaikka haluaisin vain unohtaa.

Vierailija
2/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi minulla on KOKO AJAN häiritsevä tunne siitä, että hänellä ON tunteita ja ikävä. Veikkaan että huonot naiskokemukset (joista niistäkin ympäripyöreästi mainitsi) ovat avanneet exän silmiä ja ehkä hän arvostaa minua nyt enemmän. Sanoisi sen suoraan! Tuntuu niin siltä. En minä tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA en tiedä, pystyisinkö mihinkään suhteeseen enää. Aika paljon suuria asioita saisi muuttua, että moista harkitsisin. Suurin ongelma on, että asia pyörii korvien välissä ja HÄIRITSEE elämää ! Joo joo yksinpuhelu, väliäkö tuolla. Ihan kivaa avautua.

Vierailija
4/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä 13 vuoden takaa on ottanut minuun yhteyttä jo ainakin kolme eri kertaa viime vuosien aikana. Hän haluaisi tavata ja selvittää meidän välimme. Minä en halua. Hän ei luovuta. Aikoinaan hän itse särki sydämeni ja katkaisi välimme. Sanoi, että välimme ovat poikki lopullisesti. Nyt haluaisi kuulemma minut ystävänä takaisin elämäänsä, vaikka on naimisissa toisen kanssa.

Vierailija
5/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exiin otetaan yhteyttä silloin, kun ollaan epätoivoisia.

Vierailija
6/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän rakkaus ja romanttinen rakkaus on hyvin läheiset tunteet. Ja se jolla on niitä romanttisia tunteita alkaa helposti kuvittelemaan että niin on toisellakin. Eli vain kysymällä häneltä tiedät. 

Vierailija
7/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mun eksä soittaa niin pidän todennäköisenä että hän aattelee musta ihan hyviä ajatuksia ja todennäköisesti silloin tällöin on vähän ikävä meidän yhteisiä hyviä aikoja - ihan niin kuin mullakin hänestä. Ja todennäköisesti hän muistaa myös ne puolet minussa ja hänessä jotka teki yhdessä olon mahdottomaksi ja ne huonot ajat. 

Todennäköisesti hänellä on jotain asiaa liittyen lapsiin, meidän yhteisten aikojen kuviin tai muuhun omaisuuteen, tai yhteisiin tuttaviin tai hänen tai mun sukulaisiin. Tai sitte hän haluaa konsultoida mua jossain mun ammattiin ja asiantuntemukseen liittyvässä asiassa.

Erosta on 12 vuotta, ollaan molemmat uusissa suhteissa.

Vierailija
8/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän rakkaus ja romanttinen rakkaus on hyvin läheiset tunteet. Ja se jolla on niitä romanttisia tunteita alkaa helposti kuvittelemaan että niin on toisellakin. Eli vain kysymällä häneltä tiedät. 

Yritin jo kysyä. En ole ihminen, joka jättää asioita tarkoituksella ilmaan leijumaan, jos voi saada niihin vastauksen.

Vierailija
9/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi minulla on KOKO AJAN häiritsevä tunne siitä, että hänellä ON tunteita ja ikävä. Veikkaan että huonot naiskokemukset (joista niistäkin ympäripyöreästi mainitsi) ovat avanneet exän silmiä ja ehkä hän arvostaa minua nyt enemmän. Sanoisi sen suoraan! Tuntuu niin siltä. En minä tiedä...

Minulle selvisi taannoin, että mieheni koitti kovasti lämmitellä eksiään. Kertoili heille tietenkin huonoista naiskokemuksista mm. minun kanssa. Ainoa jolle ei ollut viitsinyt jonkin olevan pielessä meidän parisuhteessa, olin siis minä. Että en hirveästi pistäisi painoa noille säälipillun kerjääjille. Toki tätähän ne luikerot eivät edes myönnä ajatuksena olevan. Kait sitä kuitenkin aatellaan, että kun eksä on ennenkin antanut niin olisi jotenkin varma nakki. Mutta eksä on eksä ja siihen on syynsä, tuntuu vaan joillain nuo aika kultaavan muistot vähän liiankin hyvin.

Vierailija
10/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle selvisi taannoin, että mieheni koitti kovasti lämmitellä eksiään. Kertoili heille tietenkin huonoista naiskokemuksista mm. minun kanssa. Ainoa jolle ei ollut viitsinyt jonkin olevan pielessä meidän parisuhteessa, olin siis minä. Että en hirveästi pistäisi painoa noille säälipillun kerjääjille. Toki tätähän ne luikerot eivät edes myönnä ajatuksena olevan. Kait sitä kuitenkin aatellaan, että kun eksä on ennenkin antanut niin olisi jotenkin varma nakki. Mutta eksä on eksä ja siihen on syynsä, tuntuu vaan joillain nuo aika kultaavan muistot vähän liiankin hyvin.

Miehethän ovat siis yksilöitä. Tämä ex ei ole koskaan ollut mikään alapään vonkaaja.

Vierailija
11/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on saanut tietää olevansa HIV-positiivinen ja ilmoittaa asiasta kaikille entisille seksikumppaneilleen, kuten asiaan kuuluu. Tai ehkä se on menossa naimisiin ja ottaa yhteyttä eksiinsä kertoakseen tämän. Ei ole mitään yhtä ainoaa selitystä sille, että joku ottaa yhteyttä.

Vierailija
12/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on saanut tietää olevansa HIV-positiivinen ja ilmoittaa asiasta kaikille entisille seksikumppaneilleen, kuten asiaan kuuluu. Tai ehkä se on menossa naimisiin ja ottaa yhteyttä eksiinsä kertoakseen tämän. Ei ole mitään yhtä ainoaa selitystä sille, että joku ottaa yhteyttä.

Aloituksenhan voisi tavallaan lukea. Otsikonkin.

Vierailija
13/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat siis yksilöitä. Tämä ex ei ole koskaan ollut mikään alapään vonkaaja.

Ei ollut tämäkään. Se oli hänen pelkkää kiihottavaa leikkiä ja kuvitelmaa omassa päässä. Ei ole parisuhteissaan ennen minuakaan ollut mikään panomies vaan melkoisen ahkera oman käden käyttäjä. Jutun juoni onkin siinä ajatusleikissä ja että voi kokeilla vieläkö kelpaisi. Ei hänkään ollut minua jättämässä, mutta ei vaan voinut olla saalistamatta. Kuvottavinta kuitenkin tuo, että esitti eksilleen sinkkua ja vonkui näistä ongelmista naisten suhteen, vaikka kotona eleltiin ihan normaalia arkea.

Vierailija
14/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ottaa yhteyttä aina silloin tällöin.kertoo kuulumisia tai toivottaa hyvää joulua.toivotan takaisin ja unohdan. Hän ei ole jatkoajatusten arvoinen. Eli ei kiinnosta miksi niin tekee. Ex aviomies siis 👨

Vierailija
15/15 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni ottaa yhteyttä aina silloin tällöin.kertoo kuulumisia tai toivottaa hyvää joulua.toivotan takaisin ja unohdan. Hän ei ole jatkoajatusten arvoinen. Eli ei kiinnosta miksi niin tekee. Ex aviomies siis 👨

Ei tämäkään ex ole tavallaan ajatusteni arvoinen. Mutta kun en osaa ohjailla ajatuksiani enkä voi sille mitään, että häiritsee. Mutta uskon, että asiaan tulee selvyys vielä joskus... Jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä