Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te miehet (varmaan naisetkin) lopetatte viestittelyn kuin seinään?

Vierailija
10.04.2016 |

Mitään sanomatta lopetatte viestittelyn, joka on jatkunut jopa kuukauden ajan. Eikö yhtään sielussa tunnu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt niin. Lyhyemmän ajan jälkeen kerran sen takia, että toinen oli tylsä ja odotti silti viestejä, vaikka itse ei kirjoittanut mitään mihin voisi tarttua.

Vierailija
2/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ajan? Mielestäni ei ole kovinkaan yllättävää jos kuukauden jälkeen lopettaa sanaa sanomatta kun IHAN OIKEITAKIN ihmissuhteita lopetetaan sanaa sanomatta.

Monelle on helpompi(ehkä myös sille kohteellekin) lopettaa yhteydenpito kun kertoa suoraan ettei kiinnosta. Enkä puolustele että teko olisi oikein, mutta en tiedä kuinka moni oikeasti haluaa kuulla suoraan ettei toista kiinnosta pitää yhteyttä. Uutta putkeen vaan, niin löytyy sellainen joka haluaa pitää yhteyttä ja jos henkilöä ei ole vielä tavannut ei kannata liikaa odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta, kokeile vaikka. Kuka sellaista väittää? Kauheaa!!! Nyt kaikki luulee, että en viestitä, ainoastaan siksi, että minulla on penis. Itkettää....

mies

Vierailija
4/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden ajan? Mielestäni ei ole kovinkaan yllättävää jos kuukauden jälkeen lopettaa sanaa sanomatta kun IHAN OIKEITAKIN ihmissuhteita lopetetaan sanaa sanomatta.

Monelle on helpompi(ehkä myös sille kohteellekin) lopettaa yhteydenpito kun kertoa suoraan ettei kiinnosta. Enkä puolustele että teko olisi oikein, mutta en tiedä kuinka moni oikeasti haluaa kuulla suoraan ettei toista kiinnosta pitää yhteyttä. Uutta putkeen vaan, niin löytyy sellainen joka haluaa pitää yhteyttä ja jos henkilöä ei ole vielä tavannut ei kannata liikaa odottaa.

Minusta kyllä jos jo kuukauden on viestitelty ja nähty usein on aika inhottavaa lopettaa pelkkään hiljaisuuteen. Eihän se kivaa ole kertoa, mutta itse olen aina sanonut suoraan jos noin kauan on ollut juttua.

Vierailija
5/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et näytä missiltä

Vierailija
6/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on jostain tindermiehestä yms, niin kiinnostus vaan itselläni lopahtaa, varsinkin kun viestiä tulee kokoajan mutta eipä kasvotusten pahemmin nähdä.

Toinen on että miehet yleensä löytävät mielenkiintoisemman, kauniimman ja uudemman typykän ja viestittelee sitten hänen kanssaan.

Vierailija
7/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny samaa. Itellä kävi niin että mies 3kk jälkeen lopetti viestit kuin seinään, olimme tapailleet myös. Siis kun lähetin yhden viestin niin hän kävi katsomassa muttei vastannut, viikon päästä lähetin toisen ja sama juttu. Mut siis sit laitoin perään että "en tiedä miksi et vastaa, mutta olis ystävällistä sanoo suoraan jos se johtuu siitä ettei kiinnosta" . Tämän jälkeen ensiis laittanut enää mitään. No meni 1kk kun mies vastasi että hänellä on ollut kiireitä:D joopa joo... tapasi ihan varmaan vaan jonkun toisen muikkelin välissä. Mut mä sorruin ja ollaan nyt tapailtu kohta vuosi. :D mies on kusipää ja ite oon vähän tyhmä ku jatkoin :)

Vierailija
8/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny samaa. Itellä kävi niin että mies 3kk jälkeen lopetti viestit kuin seinään, olimme tapailleet myös. Siis kun lähetin yhden viestin niin hän kävi katsomassa muttei vastannut, viikon päästä lähetin toisen ja sama juttu. Mut siis sit laitoin perään että "en tiedä miksi et vastaa, mutta olis ystävällistä sanoo suoraan jos se johtuu siitä ettei kiinnosta" . Tämän jälkeen ensiis laittanut enää mitään. No meni 1kk kun mies vastasi että hänellä on ollut kiireitä:D joopa joo... tapasi ihan varmaan vaan jonkun toisen muikkelin välissä. Mut mä sorruin ja ollaan nyt tapailtu kohta vuosi. :D mies on kusipää ja ite oon vähän tyhmä ku jatkoin :)

Eiiih..nainen, missä sun selkäranka on...taisit jättää sen uimahallille reilu vuosi sitten, käyppäs hakemassa.

Vierailija
9/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, juuri tyypillistä noille kusipäämiehille. Ei vastaa mitään siksi, että voi ottaa sinut vielä takas jos se parempi vaihtoehto ei huolikaan ja sitten vedota muka kiireeseen, onpa kyllä hurja kiire ollut kun ei kuukauteen ole yhtä viestiä ehtinyt näppäillä. Noiden miesten varaan ei kannata laittaa suurempia odotuksia, se on selvä että varsinaiseen parisuhteeseen tuollaisista ei ole. Toivottavasti et kehitä suurempia tunteita tuota miestä kohtaan, koska voi milloin tahansa livistää tiehensä mitään ilmoittamatta kun löytää jonkun mielestään paremman.

Vierailija
10/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos löytyy nuorempi ja kauniimpi nainen, niin ei siinä rykässä muista enää sitä edellistä hoitoa. Vaatimattoman näköiset naiset ne nyt vaan pääsee unohtumaan helposti, sori.

Vierailija
11/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kurjaa kun noin tehdään. Minulle kävi niin, että mies ei mitään yhtäkkiä enää vastannut, laitoin viestiä, että olisi mielestäni reilumpaa ilmoittaa vaan suoraan, että ei kiinnosta. Voihan tuon sanoa ihan nätisti, vaikkapa vaan että kemiat ei sittenkään kohtaa, oli syy mikä tahansa siihen miksi ei kiinnosta enää. Kunhan vaan saa selvyyden, ei tarvitse turhaan odottaa. Tajusin sitten että sillä miehellä vaan ei ollut pokkaa sanoa mitään, kun lakkasi kiinnostamasta. Tavallaan ymmärrän, mutta ei se mukavalta silti tunnu. En enää aio ottaa raskaasti jos näin käy joskus uudestaan.

Vierailija
12/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kurjaa kun noin tehdään. Minulle kävi niin, että mies ei mitään yhtäkkiä enää vastannut, laitoin viestiä, että olisi mielestäni reilumpaa ilmoittaa vaan suoraan, että ei kiinnosta. Voihan tuon sanoa ihan nätisti, vaikkapa vaan että kemiat ei sittenkään kohtaa, oli syy mikä tahansa siihen miksi ei kiinnosta enää. Kunhan vaan saa selvyyden, ei tarvitse turhaan odottaa. Tajusin sitten että sillä miehellä vaan ei ollut pokkaa sanoa mitään, kun lakkasi kiinnostamasta. Tavallaan ymmärrän, mutta ei se mukavalta silti tunnu. En enää aio ottaa raskaasti jos näin käy joskus uudestaan.

Tarkennan vielä, että ei minulle todellista syytä tarvitse tietenkään kertoa, esim. "tapasin paremman näköisen ja olet muutenkin tylsä muija", kunhan tietäis ettei turhaan tarvitse odottaa.

Vierailija
13/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos löytyy nuorempi ja kauniimpi nainen, niin ei siinä rykässä muista enää sitä edellistä hoitoa. Vaatimattoman näköiset naiset ne nyt vaan pääsee unohtumaan helposti, sori.

Naiset tykkäävät pariutua ylöspäin, mutta eivät muista että niitä samantasoisiakin naisia kiinnostaa..

Vierailija
14/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et näytä missiltä

Minä lopetan jos nainen näyttää missiltä, tai on missi tai malli. Olen ollut mallin kanssa naimisissa, ja ei EVVK enää.

Vierailija
15/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on fiksu niin ilmoittaa ettei enää tapailla, oli taustalla uusi nainen tai ei. Näin ainakin minulle on tehty eikä yksikään juttu ole loppunut radiohiljaisuuteen.

Vierailija
16/16 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan, jos naisen jutut on tylsiä. Lopetin viimeksi siksi, että oli jo minun mielestäni naisen vuoro laittas jotain terveisiä. EN KESTÄ NAISTEN PASSIIVISUUTTA.