Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla alkamassa joku dementia?

Vierailija
10.04.2016 |

Eilen puhuin pojalle puhelimeen, että mulla on puhelin hukassa. Siis se sama, mikä oli korvalla. Poika totesi, että eiköhän se äiti ole sulla ihan siinä kädessä. Äsken olin lähdössä kauppaan ja join ennen lähtöä vettä. Ajattelin ruuan laittoa siinä. Yhtäkkiä huomasin, että hellan levy on täysillä. Ei mitään muistikuvaa, että olisin siihen koskenut. Kovin kuuma se ei ollut, eli ilmeisesti olin laittanut sen ajatuksissani päälle ruuanlaittoa ajatellessani. Ostin jo kuukausi sitten vedenkeittimen. Silti alan jatkuvasti keittää vettä kattilassa. Hanskat olivat hukassa, ne löytyivät miehen autosta. Juomapullo, mitä käytän jumpassa oli pari viikkoa hukassa, se löytyi työpaikan jääkaapista. Siihen on kyllä järkevä selitys, miksi se oli siellä. Saatan unohtaa pyykit yön yli koneeseen.

Suvussa ei ole dementiaa tai alzheimeria, mutta muita aivosairauksia on ollut ja itsellänikin on ollut yksi ohimenevä AVH-kohtaus alkuvuodesta. Aina olen ollut vähän hajamielinen, mutta en näin pahasti aiemmin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on B12-vitamiinin puutos.

Vierailija
2/4 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko AVH:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös kovan stressin oireita. Onko ollut stressiä?

Vierailija
4/4 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on B12-vitamiinin puutos.

On joskus tämä ollutkin, mutta nyt on otettu verikokeita ja niiden mukaan oli kunnossa. Ei pahaa stressiä ole ollut, ehkä lievää. Työssä ei ainakaan työn määrä stressaa, paremminkin sen puute. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän