Vain narsistiset miehet kiinnostuu minusta.
Tältä ainakin tuntuu. Mistäköhän se voi johtua? En ole mikään nyhverö kynnysmatto kuitenkaan...
Kommentit (22)
Ehkäpä juuri siksi? Ne narsistithan saattaa haluta juuri sellaisen vähemmän nyhverön ja nauttia siitä, kuinka vähemmän nössö ihminen muuttuu heidän silmissään nössöksi.
Vakka kantensa valitsee...
Olette molemmat epäsopivia oikeaan parisuhteeseen, minkä vuoksi etsitte henkilöitä, jotka eivät myöskään siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä vain sinä kiinnostut narsistisista miehistä.
No en tiedä.,,Kun joka kerta on ollut niin, että en ole edes sen kummemmin kiinnittänyt heihin huomiota, ennenkuin on tullut jotenkin heistä itsestä ilmi, että ovat kiinnostuneita ja olen vasta sen jälkeen itse kiinnostunut. -Ap
Hohhoijaa, nyyh nyyh.
Ja samanaikaisesti kymmenien tai jopa satojen tuhansien miesten ongelma on se että eivät saa naisystävää ollenkaan, jos eivät itse tee aloitetta. Ja moni ei saa silloinkaan, jos eivät miellytä tarpeeksi naisten silmää.
Naiset sentään löytävät helposti edes jonkinlaisen kumppanin, joten pienemmät teidän ongelmat on kuin miesten.
-mies-
Vierailija kirjoitti:
Tältä ainakin tuntuu. Mistäköhän se voi johtua? En ole mikään nyhverö kynnysmatto kuitenkaan...
No siksi tietysti, kun sinä koet olevasi rotunainen, etkä mikään harmaa hiiri ja et vilkaise päinkään niitä tavallisia, kunnollisia miehiä. Miten silloin voisit huomata heidän lähestymisyrityksensä, jotka eivät ole elämää suurempaa esitystä?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, nyyh nyyh.
Ja samanaikaisesti kymmenien tai jopa satojen tuhansien miesten ongelma on se että eivät saa naisystävää ollenkaan, jos eivät itse tee aloitetta. Ja moni ei saa silloinkaan, jos eivät miellytä tarpeeksi naisten silmää.
Naiset sentään löytävät helposti edes jonkinlaisen kumppanin, joten pienemmät teidän ongelmat on kuin miesten.
-mies-
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee...
Olette molemmat epäsopivia oikeaan parisuhteeseen, minkä vuoksi etsitte henkilöitä, jotka eivät myöskään siihen kykene.
En oo mielestäni epäsopiva oikeaan parisuhteeseen. -AP
Ootkohan ikinä edes tavannut narsistia, oletko itse diagnosoinut nämä miehet? Jospa olivatkin vain ihan kusipäitä? Kaikki mulkerot ihmiset eivät ole narsisteja, vaikka mediassa niin melkein väiettään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi tietysti, kun sinä koet olevasi rotunainen, etkä mikään harmaa hiiri ja et vilkaise päinkään niitä tavallisia, kunnollisia miehiä. Miten silloin voisit huomata heidän lähestymisyrityksensä, jotka eivät ole elämää suurempaa esitystä?
En kyllä koe olevani mikään rotunainen. Ja juuri niitä kunnollisia, tavallisia miehiä katselenkin, mutta yleensä tuntuu, ettei he ole sitten kiinnostuneita minusta. Mutta on sitä muitakin tärkeitä asioita mitkä vaikuttaa, kuin kunnollisuus ja tavallisuus. Jos ei vaan kemiat kohtaa, niin ei sellasesta tule yhtään mitään.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan ikinä edes tavannut narsistia, oletko itse diagnosoinut nämä miehet? Jospa olivatkin vain ihan kusipäitä? Kaikki mulkerot ihmiset eivät ole narsisteja, vaikka mediassa niin melkein väiettään..
Narsistinen ei ole sama kuin narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, nyyh nyyh.
-mies-
:'''''D Kai vitsailet? Jos et, voi Luoja miten idiootti oletkaan. Jos sinulla olisi tai olisi ollut narsisti kumppanina, itkisit niiden aikojen perään, kun vielä murehdit naisettomuuttasi.
Ne narsistiset saattaa vaan kiinnittää ensimmäiseksi huomiota porukan hiljaisimpiin tyyppeihin luullen, että ovat helppoja.
Kannattaa itse tehdä valinta, älä jätä sitä miehille. Jos joku kiinnostuu sinusta, sinun ei tarvitse kiinnostua hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä.,,Kun joka kerta on ollut niin, että en ole edes sen kummemmin kiinnittänyt heihin huomiota, ennenkuin on tullut jotenkin heistä itsestä ilmi, että ovat kiinnostuneita ja olen vasta sen jälkeen itse kiinnostunut. -Ap
Tuossa syy. Kiinnostut koska HE kiinnostuvat. Sitten kun itse oikeasti kiinnostut, olet oikeilla jäljillä.
Narsistimagneetit on yleensä nättejä ja diksuja naisia, joilla jostain syystä on reikä itsetunnossa. Siihen reikään narsistit sitten iskevät kaiken valloitusvimmansa, kehut ja ihailut ja poks, koukussa.
Uhri siis ihastuu itseensä tuossa suhteessa eikä siihen kumppaniin.
Etsipä siis itsestäsi se itsetunnon kolo, ja paikkaa se. Sitten taas vedät puoleesi hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa itse tehdä valinta, älä jätä sitä miehille. Jos joku kiinnostuu sinusta, sinun ei tarvitse kiinnostua hänestä.
Tiedän, mutta jotenkin ne vaan saa mut ajautumaan siihen... -AP
Vierailija kirjoitti:
kuin kunnollisuus ja tavallisuus. Jos ei vaan kemiat kohtaa, niin ei sellasesta tule yhtään mitään.
-AP
No ilmeisesti narsistien kanssa sulla kemiat kohtaa. jännämies sytyttää.
Mutta kerro nyt toki lisää näistä miehistä, millä perusteella ovat narsistisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa syy. Kiinnostut koska HE kiinnostuvat. Sitten kun itse oikeasti kiinnostut, olet oikeilla jäljillä.
Narsistimagneetit on yleensä nättejä ja diksuja naisia, joilla jostain syystä on reikä itsetunnossa. Siihen reikään narsistit sitten iskevät kaiken valloitusvimmansa, kehut ja ihailut ja poks, koukussa.
Uhri siis ihastuu itseensä tuossa suhteessa eikä siihen kumppaniin.Etsipä siis itsestäsi se itsetunnon kolo, ja paikkaa se. Sitten taas vedät puoleesi hyviä miehiä.
Siis just tuo se ongelma taitaa olla! Pitää oikeasti alkaa tekemään tän asian kanssa töitä. Kiitti tästä vastauksesta!
- AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhri siis ihastuu itseensä tuossa suhteessa eikä siihen kumppaniin.Etsipä siis itsestäsi se itsetunnon kolo, ja paikkaa se. Sitten taas vedät puoleesi hyviä miehiä.
Siis just tuo se ongelma taitaa olla! Pitää oikeasti alkaa tekemään tän asian kanssa töitä. Kiitti tästä vastauksesta!
- AP
Olepa hyvä. terveisin kohtalotoveri paranemaan päin 😊
Olet itsekin narsisti?
Vastoin yleistä luuloa, harva ns. perusmies haluaa kovin paljon aikaa peilin edessä viettävän näköistä naista.
Ihmiset houkuttelevat sellaisia kuin itse ovat.