Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ajautuu suhteeseen

Vierailija
09.04.2016 |

Olen huomannut tämän ihan havannoimalla lähipiiriä ja tuttujen elämää. Naisilla saattaa olla kaikenlaisia vaatimuksia mielessä että miehen pitää olla 185cm ja tumma ja ammatiltaan palomies, mutta todellisuus tulee vastaan ja nainen ajautuu suhteeseen sen kanssa joka tulee häntä iskemään ja joka on tarpeeksi sinnikäs. Jopa lyhyt ja aika tavallisen näköinenkin mies voi saada jonkun nätin naisen jos tarpeeksi piirittää.

Lähipiirissä oli yksi tällainen vähän ujo mutta kaunis blondi jota yksi lyhyehkö kaljuntuuva hyvin tavallisen näköinen mies alkoi piirittää mutta tämä mies oli todella sinnikäs ja itsevarma ja sivusta seurasin ja näin heidän ensikohtaamisen ja miten juttu eteni. Aluksi nainen oli aika hämmentynyt kun joku kalju kääpiö tulee noin varmasti juttusille mutta kun mies vain jatkoi piirittämistä itsevarmasti niin pikku hiljaa alkoi naisen suojamuuri murtua ja päätyivät yhteen.

Aika harvoin nainen itse valitsee että tuon miehen minä otan ja itse sitä miestä iskee, vaan käy juuri tuolla tavalla että joku mies tulee ja iskee tarpeeksi sinnikkäästi kiinni niin yhtäkkiä sitä ollaan perustamassa perhettä vaikkei mies vastaa yhtään sitä käsikirjoitusta jota nainen oli mielessää aiemmin kirjoitellut pitkästä ja tummasta palomiehestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Varattujen naisten kohdalla sama, periksiantamattomuus palkitaan.

Vierailija
2/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla saattaa olla kaikenlaisia vaatimuksia mielessä että miehen pitää olla 185cm ja tumma ja ammatiltaan panomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olosuhteissa naiset ovat päätyneet kertomaan sinulle yksityiskohtaisen listan miesvaatimuksistaan? Siis ne kaikki kymmenet naiset joiden perusteella tämän tutkimuksen olet tehnyt?

Vierailija
4/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee olla kaunis, että mies jaksaa käyttää vaivaa päästäkseen edes tutustumaan naiseen.

Vierailija
5/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo kilttimiehille. Niiden mielestä naiset laskelmoi pikkutarkasti kenen kanssa alkavat seurustelemaan.

Tuo havaintosi ei kyllä ole mikään maata mullistava ja pätee miehiinkin. Ylipäätään varmin tapa saada joku kiinnostumaan itsestä on olla itse kiinnostunut siitä henkilöstä. Kyllähän se hyvältä tuntuu kun joku tykkää.

Vierailija
6/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä hei nyt testaamaan tänään näitä teorioitasi tonne yöelämään. 

En jumalauta jaksa jos koko illan suollat palstan täyteen tätä paskaa. Nytkin jo monta ketjua. 

Vierailija
7/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaatimus pituuden suhteen on se että mies on mua pidempi. Olen 163.

185 miehet ei kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo kilttimiehille. Niiden mielestä naiset laskelmoi pikkutarkasti kenen kanssa alkavat seurustelemaan.

Tuo havaintosi ei kyllä ole mikään maata mullistava ja pätee miehiinkin. Ylipäätään varmin tapa saada joku kiinnostumaan itsestä on olla itse kiinnostunut siitä henkilöstä. Kyllähän se hyvältä tuntuu kun joku tykkää.

Kilteillä miehillä ei ole munaa naisen piirittämiseen. Yleensä pitää sietää vähintään yhdet tai kahdet pakit ennen kuin nainen alkaa lämpiämään. Kiltti mies uskoo ensimmäisistä pakeista, ja jää siksi aina yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä