Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkiekko aiheuttaa riitaa. Miksi noita pelejä(SM-liiga) on noin monta, eikö yksi riitä?

Vierailija
09.04.2016 |

Siis en ymmärrä yhtään, miksi hitossa noita pelejä on noin monta, miksi yhdellä pelillä ei ratkaista voittajaa? Ymmärtäisin, jos olisi kysymys finaalipelistä ja se ratkottaisiin monella eri pelillä. Mutta nyt Tapparalla ja Kärpillä on menossa jo ties monesko peli ja kysymys vasta semifinaaleista (jos en ihan väärin ole ymmärtänyt).

Meillä on pieni asunto ja mies haluaa katsoa joka ikisen pelin. Jääkiekko pauhaa ja lapsi villiintyy metelistä. Mies hermostuu ja alkaa komentelemaan lasta ja lapsi villiintyy entisestään. Mulla menee aivan totaalisesti hermo tähän hommaan. Tuntuu, että viikko on ollu yhtä jääkiekkoa. Miten pitkään noita pelejä vielä pelataan? Onko oikein, että koko muu perhe kärsii, kun mies haluaa katsoa ja huudattaa jääkiekkoa?

Huoh. Niin väsynyt tähän meteliin, jääkiekkoon ja siihen, että mies käy kierroksilla :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Koska yhden pelin voi viedä tuurilla huonompikin joukkue. Kyllä niitä parisen viikkoa vielä pelataan.

Vierailija
2/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi mies lähti suutuspäissään vetämään johonkin (en tiedä mihin) :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt vaan riitä. Osta kuulokkeet miehelle. Liigaa riittää vielä tämän kuun loppupuolelle ja toukokuulla on sitten mm:t.

Vierailija
4/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt huono omatunto, ettei mies saa katsoa peliä rauhassa :( mutta yritän ajatella järjellä ja mun järki sanoo, että ei koko perheen elämä voi pyöriä jonkun jääkiekon ympärillä.

Vierailija
5/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa mies joka ei välitä moisesta kendosta. Jääkiekkofanit on suurimmaksi osaksi wt-kehareita eikä heidän kanssa pysty normaaliin suhteeseen.

Vierailija
6/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet!!!

Meillä ei ole edes yhteisiä lapsia. Mies on yli kuuskyt ja minä vähän yli viiskyt jakun en vaan kestä urheiluselostuksia niin en kestä. Karmeeta mölyä.

Mies kuuntelee kuulokkeilla omat pelinsä. Minä kuulokkeilla ne konserttini jotka on liian "avantgartistisia" (miehen ilmaisu) miehelle. 

Molemmat voidaan hyvin, ja onneksi sentään on myös yhteisiä jaettavia asioita; tosin tv-tarjonnassa ei mitään.

Myötätuntoo, jos elätte lapsiperhe-elämää, jossa yhteisyyttä ja erillisyyttä on vaikeaa säädellä. Mutta tsemp, elämäntilanteet pruukaa vaihtuilemaan kumminkin.

Vierailija
7/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendo on NIIIIIIIN turha laji.

Vierailija
8/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan kysyt että miksi??

Vastaus: Raha.

Vierailija
9/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jääkiekon pelaaminen on niin ihanaa, niin miksi ihmeessä sitä pelataan vain silloin kun sitä kuvataan telkkaan? Luulisi, että oikeat jääkiekon rakastajat pelaisivat sitä järvenjäillä keskenään niin paljon kuin sielu sietää. Miksi sitä paskaa pitää telkassa näyttää?

Vierailija
10/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa mies joka ei välitä moisesta kendosta. Jääkiekkofanit on suurimmaksi osaksi wt-kehareita eikä heidän kanssa pysty normaaliin suhteeseen.

Anna miehellesi lippu seuraavaan peliin