Mies paleleeko peppusi jos joudut pumppaamaan lÀhetyssaarnaajassa ilman peittoa?
Kommentit (16)
Kissa makaa perseeni pÀÀllÀ, kun olen työn touhussa.
Ei ainakaan niin, ettÀ se hÀiritsee. TykkÀÀn nÀhdÀ kumppanin vartalon joten ilman peittoa on parempi. Joskus koko yön sessioissa talvella (7+ kertaa) on kiva kÀydÀ lÀmpimÀssÀ suihkussa "erÀtauolla". Helposti kÀy kyllÀ niin, ettÀ suihku muuttuu uudeksi erÀksi.
Useimmin ongelmana on se, ettÀ nainen palelee tai ujostelee vartaloaan niin, ettÀ vaatii peittoa.
mies
Vierailija kirjoitti:
Eikö huipennuksen lÀhellÀ tarraa peloissaan kÀpÀlÀt harallaan kiinni joka paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu meinasi menettÀÀ kissalleen kiveksensÀ.
Se kissa innostui katselemaan, kun kaverini harrasti seksiÀ takaapÀin, ja oli sitten yhtÀkkiÀ hyökÀnnyt kynsillÀ kiveksiin kiinni, varmaan, koska ne heilui kutsuvasti?
Ei, koska olen poraamassa maalÀmpöÀ.
Ei, se on ainut paikka, joka mulla hikoilee. 5/5 soijapeppu.
M28
Ei, nainen puristaa ja kynsii peppuni ihan kuumoksiin asti aina.
Ei, koiran kieli on lÀmmittÀÀ.
Ei palele. Naapurin Kake lÀmmittÀÀ föönillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei palele. Naapurin Kake lÀmmittÀÀ föönillÀ.
Tai ihan uusi merkitys sanalle lÀmpökamera? LÀmmittÀÀ samalla kun kuvaa?
No ei todellakaan palele. Helevetti paleleeko pillu, paljaana kun sitÀ pannaan?? SitÀ paitsi meillÀ akan koira lipoo persettÀ koko ajan pannessa. VÀlillÀ hirvittÀÀ koko touhu, kun se lipasee puolivahingossa kivespussia. Kastanjat kÀy hetken viipyilemÀssÀ koiruuksen suussa.. Tulee jotenki semmonen jÀnnÀ olo.. TÀytyy sanoa ettÀ maaliin on vaikea pÀÀstÀ.
SöpöÀ. â€ïž Olette niin söpöjĂ€ miehet. ILY! đ
Ei palele kun nainen hieroo pakaroitani ja peppuvakoani sormillaan. VÀlillÀ kostuttaa suussaan ja sitten taas takaisin sisÀÀn. Tuntuu hyvÀltÀ kummastakin.
Vaadin, ettÀ miesystÀvÀni panee pepa paljaana, kun meillÀ on makkarissa koko seinÀn kattava peili, josta on tosi seksyÀ katella, kun Tuevo rakastelee minua ja perÀkarvat vain vilkahtavat pakaroiden avautuessa rytmikkÀÀsti. Isot kivekset heiluvat kuin kaappikellon heiluri.
Anustappi lÀmmittÀÀ minua :)
M28