Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan syömisen

Vierailija
09.04.2016 |

ja poltan vaan tupakkaa tästä lähtien. Siis, olen lihonut 20 kg puolessatoista vuodessa. Ensimmäiset kymmenen kiloa tulivat varmaan ihan huonon ruokavalion vuoksi, mutta paino nousee edelleen 😞. Ei ole kilpirauhasvaivaa, ei menopaussia, ei masennuslääkitystä. Syön n. 1000kcal/vuorokaudessa, ei leipää, perunaa, pastaa. Olen kasvissyöjä, proteiinit raejuustosta, pavuista jne. Liikun crostrainerilla/hölkäten/kävellen joka päivä puolesta tunnista kolmeen varttiin, enempään en ehdi. Juon vain vettä ja kahvia, nukun suht hyvin. Ja mitä?! Esim. kahden viime viikon aikana paino noussut taas 3 kiloa! Ei ole menkatkaan tulossa..teen nyt siis ihmiskokeen ja lakkaan syömästä, katsotaan kuinka käy 😞.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa antaa asiallisia vinkkejä. Olen ihan hukassa tämän painonnousun kanssa! Apua.

Vierailija
2/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hölmö! Soita terveyskeskukseen tai mene yksityisille. Vauvapalsta ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö herkkuja? Entäs lisättyjäsokereita sisältäviä tuotteita (maustetut jogurtit, mehut, valmiskastikkeet ym)? Joku sulla nyt on pielessä, joko siinä ruokavaliossa taikka yleisterveydessä ei muuten pitäisi tolla tavalla lihoa.

Vierailija
4/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän!

Vierailija
5/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö herkkuja? Entäs lisättyjäsokereita sisältäviä tuotteita (maustetut jogurtit, mehut, valmiskastikkeet ym)? Joku sulla nyt on pielessä, joko siinä ruokavaliossa taikka yleisterveydessä ei muuten pitäisi tolla tavalla lihoa.

Ja kuinkas paljon menee alkoholia?

Vierailija
6/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilareita kehiin edes vähän. Joillain keho menee seis ilman, etenkin kilpirauhaspotilailla.

Vierailija
7/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kyllä ihan normaalilta kuulosta perjaatteeshan sun pitäis laihtua hurjia määriä tolla menolla ! Suosittelen lääkärissä käymistä, varmaankin kilpirauhasen vajaatoiminta tmv.

Vierailija
8/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katsottu kehonkoostumus? Onko ödeemaa?

Vierailija
9/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppariarvot viitearvoissa, labroja otettu vuoden aikana kahdesti. Herkkuja syön suklaapatukan viikossa, en mitään sipsejä. Sydämen toimintaa nyt tutkitaan ja keuhkotkin tutkittu, vielä en tiedä tuloksia ( joku mainitsi ödeeman). Alkoholia menee lasi punkkua sen suklaapatukan kanssa, siis viikossa. Olen puhunut tästä lääkäreille mutta kukaan ei ota kantaa..mua pelottaa jo aika lailla. Ap

Vierailija
10/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kirjoititte ödeemasta, liian vähästä syömisestä ja liian vähästä hiilarimäärästä, avatkaa vähän lisää, kiitos? Mikä vain järkevä apu otetaan vastaan. Ap

Vierailija
11/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harkinnut vähentää syömistä minimiin. Vituttaa ainainen turvotus ruoan jälkeen.

Vierailija
12/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harkinnut vähentää syömistä minimiin. Vituttaa ainainen turvotus ruoan jälkeen.

Mieti mieluummin mitä syöt.

Vierailija
13/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat ja pituus?

Oletko esim alipainoinen?

Jos vaihoit tottumukset vähän aikaa sitte nii ei ruoansulatus vielä raksuta kunnolla.

Vierailija
14/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Olen kokeillut viljatonta ja laktoositonta ruokavaliota. Ja fodmap dieettiä. Ihan sama mitä syön niin turvottaa.

Vierailija
15/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Olen 168 cm, paino nyt 80 kg. Vielä puolitoista vuotta sitten painoin 60 kg, ruokavalio on pientä retkahdusta ( josta kertyi 10 kiloa) Lukuunottamatta vain keventynyt ja alkoholi vähentynyt.

Vierailija
16/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän. Ei leipää, jauhoja, sokeria mutta määrällisesti enemmän.

Vierailija
17/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä joku hyvä personal traineri olisi paras henkilö laatimaan sinulle ruoka ja liikunta ohjeet.

Ja autaisi ainakin alussa treenauksen kanssa.

Vierailija
18/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aineenvaihdunnan sekoaminen? Jos syön liian vähän? Ap

Vierailija
19/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat juomiset laskea myös? Sekä kahvin sokerit, jos käytät yms. pienet asiat. 

Vierailija
20/30 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Olen kokeillut viljatonta ja laktoositonta ruokavaliota. Ja fodmap dieettiä. Ihan sama mitä syön niin turvottaa.

Jatka kokeilua. Kahvikin muuten turvottaa (jos sitä juot)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän