Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmitti lapsen puolesta vähän

Turhis
09.04.2016 |

Olimme kaupassa mieheni kanssa ja mukana minun 7v lapsi ja miehen 10 ja 12veet. Miehen sisko tuli sattumalta vastaan. Oli lomareissussa ja sanoi monta kertaa mieheni tytöille,että tulkaa käymään,kun mulla on tuliaisia.

Ymmärrän ettei tuo tuliaisia minun lapselleni,mutta sitä en ymmärrä,että keski-ikäisen naisen täytyy korostaa lapsen kuullen moneen otteeseen,että kahdelle on tuliaisia. Hyvin olisi voinut sanoa vain,että tulkaa käymään joku päivä.

Vai oonko vain turhan tarkka? Itse en kuitenkaan toimisi noin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tökerö sisko. Onko teillä väleissä jotain ongelmaa? Siltä kuulostaisi

Vierailija
2/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika sentään, toki hän voi puhua noin. Hänen sukulaisista kyse. 

Taidat olla melkoinen curgling-mamma mitä lapseesi tulee. Tärkein tehtävä vanhemmilla on opettaa lapsi sietämään pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas tökerö sisko. Onko teillä väleissä jotain ongelmaa? Siltä kuulostaisi

Ei tietääkseni. On ottanut nyt yhtäkkiä kovin nuoleskelevan asenteen mieheni lapsiin. Käyttää itsestään jopa nimitystä varaäiti,vaikka lapsilla siis on ihan oma äiti.

Vierailija
4/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvänen aika sentään, toki hän voi puhua noin. Hänen sukulaisista kyse. 

Taidat olla melkoinen curgling-mamma mitä lapseesi tulee. Tärkein tehtävä vanhemmilla on opettaa lapsi sietämään pettymyksiä.

Joo siitähän tässäonkin kyse. Heti on joku curling-mamma.

Vierailija
5/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot turhan tarkka, ei minunkaan siskoni tosiaankaan ostaisi mieheni lapsille tuliaisia ja ei kaikkea puhetta voi koko aikaa varoa. Se vaan yritti houkutella niitä sukulaislapsia kylään.

Vierailija
6/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa kuin lapsesi. Ja ei kyllä ollut kivaa. Jospa ostaisit lapsellesi jotain kivaa, niin hänkin kokee tulleensa huomioiduksi.

Vierailija
7/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa kuin lapsesi. Ja ei kyllä ollut kivaa. Jospa ostaisit lapsellesi jotain kivaa, niin hänkin kokee tulleensa huomioiduksi.

Ei todellakaan tarvi ostaa. Harmittaa vain,kun puhuu noik pöljiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi